BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 10. kesäkuuta 2010

Pikapostaus

Tämä on tällainen pikapostaus eli ihan todella nopeasti kerron mitä minulle kuuluu.
En ole pitkään aikaan kirjoittanut - on ollut vaan ihan hemmetisti kiireitä... Vapaaehtoistyöt kasaantuvat, töistä olen palannut hyvin väsyneenä päivittäin ja joka päivä olen päiväunet nukkunut. Lisäksi pääsykokeetkin hönkivät niskaan.

Tosiaan eilen tajusin n. klo 18-jotain, etten ole tehnyt ennakkotehtävää tuonne pääsykokeisiin. Noh, onneksi ehdin sen tehdä ja ehkä järkevääkin tekstiä syntyi. Ei tuo ennakkotehtävä ollut kuin esitietolomakkeen täyttö, mutta kuitenkin...
Sitten etsiskelin netistä vähän matematiikan tehtäviä, mutten ole vielä ehtinyt laskea niitä.. Ja pääsykoe on siis huomenna.
Voi että tätä minun surkeaa valmistautumistani...

Nyt on pakko kiiruhtaa töihin, olen ollut myöhässä lähes joka päivä tällä viikolla. Onneksi vain yksi työntekijä on ollut siitä kärmeissään. Eniten tuossa ihmisessä vituttaa se, että hän ei ole suoraan tullut minulle sanomaan, että olitpas sen ja sen verran myöhässä vaan sitä CaCCaa pitää jauhaa sitten kahvihuoneessa ja suurennella asiaa suhteettomiin mittasuhteisiin.

Painossa ei ole tapahtunut järisyttävää muutosta suuntaan eikä toiseen. En ole oikein jaksanut ajatella laihduttamista kunnolla muiden kiireiden keskellä...
Muutamana päivänä on tullut vedettyä 11-14kilsan lenkki ja liikunnat ovat olleet siinä.

0 ajatusta: