BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Sotatanner pääni sisällä

Pari viime päivää syömiset ovat olleet taas täysin poissa hallinnasta. Olen syönyt kaiken mitä naamani eteen tungetaan..
Tänään onnistuin pysymään suunnitelmassa, mutta kuka tietää huomisesta.. En minä ainakaan. En uskalla enää tehdä lupauksia itselleni, koska epäonnistun jatkuvasti. En jaksa enää epäonnistumista.. Siispä koetan elellä päivän kerrallaan..


Eilen PoikaYstävä oli tehnyt minulle jauhelihapiirakkaa.. Mistä lähtien mies on osannut tehdä muutakin kuin makaronia ja jauhelihakastiketta!? Eli eihän sitä muka voinut olla syömättä.. Pitkään vastustelin, mutta sitten mies painosti syömään.. Olin helvetin levoton sen kaksi tuntia, kun mietin, että otanko piirakkaa vai en..
Sorruin.
Söin varmaan puolet koko piirasta.
Häpeä.
Tuli paha olla.
Teki mieli oksentaa, mutta en voinut.. En halua, että mies tietää minun olevan näin sekaisin päästäni.
Sitten mies alkoi puhua siitä kuinka hänkin söi itsensä ähkyyn. Tuota seurasi kysymys: "Tiedätkö sen tunteen, kun ruoka on niin hyvää että sitä on vain pakko syödä vaikka olisi kuinka paha olo?"
Teki mieli kiljua: "Voi kyllä! Tiedän tuon tunteen niin hyvin, ettet voi uskoa.. Oloni on tuollainen lähes aina syön.. Usein homma menee nykyään siihen, että minä tosiaan voin pahoin fyysisesti päänsisäisen pahan olon vuoksi.. Sen takia olisi parempi, etten söisi mitään"
Edellä mainitun vastauksen sijaan mutisin vain jotain epämääräistä ja asia oli sillä pihvi.


Tänään viimeiset kolme tuntia työvuorosta meni lähinnä siihen, kun kävin taistelua pääni sisällä.. Ahmatti-Minä yritti saada minut sortumaan houkutuksiin.. Eteen tuli pullaa, leipää, karkkia, pipareita.. Kieltäydyin kaikista..
Ja vaikka kieltäydyin, se Ahmatti-Minä yritti saada minut kauppaan ostamaan kananugetteja ja kermaviilidippiä.. "Sinä olet yksin kotona.. Kukaan ei näe, jos syöt nuo kaikki. Ja jos koet olosi huonoksi syömisen jälkeen, voit aina harrastaa tyhjentäytymistä".
Mutta kun minä en halua! Minä en halua syödä salaa! Minä en halua deletoida!
Minä haluan vain olla.. Olla kokonaan ajattelematta ruokaa.
Olisin niin tyytyväinen, jos omat ajatuksensa voisi ohjelmoida kuin robotin.. Blokkaisin ruoka-aiheiset ajatukset kokonaan.

1 ajatusta:

Onsire kirjoitti...

VOIMIA :( <3

Tiedän itsekkin tunteen tuosta,että vaikka on ähky niin PAKKO syödä :o
Kamalaa kun se lähtee käsistä! :(