BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 31. tammikuuta 2011

Epäkuntoinen nainen


Missään ei ole enää mitään järkeä.

Olen ihan kuutamolla elämäni kanssa.. Ensin haluan laihtua lisää, seuraavaksi ajattelen olevani ookoo ja kolmantena olen niin ahdistunut etten voi tehdä mitään.
Palaan tuohon ahdistukseen postauksen loppupuolella.

Minulla oli mukava viikonloppu. Pääosin. Vähän jäi tästä illasta paska maku suuhun, mutta minkäs teet...
Olen pyörinyt nyt enemmän ja vähemmän Sen Erään kanssa. Ja meillä on mukavaa. Tosin tänään hän oli (taas vaihteeksi) mustasukkainen typeristä syistä.. Ja minulle riitti ja lähdin kotiin.
Miksi ihmissuhteet ovat näin vaikeita..? En jaksa enää.. Olisi helpompaa jättää kaikki ja levätä. Nyt on sellainen olo, että voisin nukkua vuoden. Tai kaksi.

Sitten tuosta ahdistuksesta.. Koin järkyttävän läskiahdistusmomentin viikonlopun aikana.. Ei ole pitkään aikaan ahdistanut niin paljoa. Olo oli hirveä ja tuijotin itseäni peilistä monta minuuttia.. Olisin itkenyt, jos osaisin. Tuntuu, että kyyneleet ovat kadonneet ja omaan mielenterveysongelman lisäksi myös tunnevamman.

Kaikki tämä lähti keskustelusta, joka meni kutakuinkin näin:

Se Eräs: "Kiva, että sä olet lihonut vähän"
Minä: "Vähän ja vähän.. Monta kiloa!"
Se Eräs: "Nyt sulla on tällainen kiva pömppis.. Alussa luut vaan törrötti joka kohdassa"
Minä: ...
Se Eräs: "Nyt sua on mukavampi koskea"

Normaalijärjellä varustettu ihminen olisi tyytyväinen, mutta mitä tekee Pirttis..? Ahdistuu ja päättää laihtua entisiin mittoihin.
Vihaan itseäni.

3 ajatusta:

Interrupted kirjoitti...

Minuakaan ei ole varustettu "normaalillajärjellä", koska ahdistuin aivan yhtä paljon rakkaani kehuessani ihanaa pömppö vatsaani tai äitini sanoessani että "näytät nyt paljon terveemmältä kuin viime kesänä"

Mutta yritä nyt levätä.
Ehkei sinun kuitenkaan tarvitse kuihtua, vaikka pahalta tuntuukin.

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Mitä jos vain menisit kertomaan vaikka terveydenhoitajalle ongelmistasi? Mun tuttu paini samantapaisten ongelmien kanssa mutta on nyt parantunut! Säkin voit.

pirttis kirjoitti...

Interrupted: Juu, pitää yrittää ottaa rennosti jossain vaiheessa.. Nyt olo on sellainen, että pitää paahtaa satalasissa ainakin maaliskuuhun asti, että pääsee varmasti kaikki kurssit läpi jne..

Anonyymi: En uskalla. Enkä kyllä tiedä, että olisiko haluakaan...