BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 19. toukokuuta 2011

Ahdistusvitutusmasennus

Olen tässä viimeiset kolme tuntia YRITTÄNYT aloittaa erään koulutehtävän tekoa, mutta eihän tuosta nyt ole tullut mitään.. Muutaman rivin olen saanut aikaiseksi silloin tällöin ja nekin pyyhin sitten pian pois.
Olisipa tehtävä jostain muusta aiheesta. Aiheesta, joka ei koske minua itseäni. Aiheesta, joka ei käsittele kokemiani asioita. Aiheesta, joka ei satuta..
Tämä tehtävä on ollut työn alla jo useamman kuukauden, mutta en ole osannut tarttua siihen... Pian olisi viimeinen palautuspäivä ovella ja ko. opettaja tuskin ymmärtää, jos palautan kyseisen esseen myöhässä... Luultavasti laittaa osallistumaan uudelleen koko perkeleen kurssille..
 


Meinasin äsken purskahtaa itkuun puhelimessa.. Työkkäristä soitettiin ja käskettiin soittamaan numeroon x, jos vaikka saisin töitä sieltä. Piru vie...
Toisaalta olisi harvinaisen mukavaa mennä töihin ja tienata vähän valuuttaa, mutta toisaalta olo on sellainen, että tuskin jaksaisin..
Eilenkin vain makasin sängyssä ja käytin koiran ulkona... Se Eräs raahasi minut käymään kaupungilla ja yritti saada syömäänkin, mutta ei minulle maistunut. Mieli on ollut harvinaisen musta pari viime päivää ja ruokahalu on täysin kadoksissa.
Olin syömättä maanantai-illasta keskiviikkoiltaan. Ruoka ei vain maistunut. Ja en edes tuntenut nälän tunnetta.. Tänään Se Eräs yritti saada minua taas syömään jotain sanoen, että en minä nyt montaa vuorokautta voi olla syömättä.. Kyllähän sitä voi. Eri asia on sitten se, että onko se järkevää.
Ajattelin, että jos tänään koettaisi illalla taas lapioida suuhunsa hieman maitorahkaa ja hedelmiä..
Noh, ainakin paino on pudonnut. Tänään vaaka näytti 56,3kg.


Nyt sitä olisi ehkä PAKKO ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa se perhanan essee...

0 ajatusta: