BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 31. toukokuuta 2011

Uni, missä olet..?


Joo-o... Uni on ollut hukassa nyt jo useamman viikon.. Pyrin tekemään niin että rojahdan sänkyyn vasta, kun väsymys tuntuu käyvän ylivoimaiseksi, mutta sekään ei auta.. Väsyttää niin pirusti, että silmiä ei jaksa pitää auki, mutta nukahtaminen ei onnistu.. Tai jos olen nukahtamassa, niin Se Eräs alkaa kuorsata ja sitten saa taas kaksi tuntia pyöritellä peukaloita..

Noh, joku hyvä puoli jos tästä pitää etsiä, niin tulee ainakin siivottua yms.. Esimerkiksi eilen aloin siinä puolen yön jälkeen tiskaamaan ja järjestelemään paikkoja. Lisäksi imuroin ensimmäistä kertaa ikinä tässä kämpässä :p
Ja viime yönäKIN kävi niin, että Se Eräs kuorsasi jatkuvasti ja unet jäivät tunnin-parin mittaisiksi.. Yhdeksältä heräsin johonkin ja aloin pestä pyykkiä.

En tajua itseäni.. Kun olen pidempään yksin, niin kaipaan Sitä Erästä ja kun hän on täällä, niin hän vain lähinnä ärsyttää minua olemassa olollaan... Jättää tiskit minne sattuu, käyttää kaiken shampooni sentin mittaisiin hiuksiinsa, tekee ruokaa minun kuukuppi-kattilassani, syö minun Omega-3 kananmunani... Aaaarrgh..
Alan olla sitä mieltä, että hänen jatkuva täällä hngailunsa ei ole hyväksi minun mielenterveydelleni...
Pääsin vasta eroon ihmisestä, joka oli kovin takertuvainen, mutta kuinka kävi... Sain ilmeisesti kahta pahemman takiaisen tilalle..
Hänen takertuvuutensa ahdistaa ajoittain todella paljon... Esimerkiksi viikonloppuna tämä valopää päätti kännipäissään esittää seuraavanlaisen mielipiteen: "Jos pirttis lähtisi kävelemään, niin minä tappaisin itseni".
Voijumalautavittusaatanahelvetti! Hän tasan tarkkaan tietää, miten paljon ahdistuin Poika Ystävän sanoessa noin puolisen vuotta sitten... Ja tekee itse silti tasan saman asian... Ja en ole todellakaan väläyttänyt mitään mikä voisi edes viitata eroon - että tuli vähän puskista tuo mielipide...

Vaihdetaanpa puheenaihetta.. Jo Sen Erään käytöksestä puhuminen saa minut raivon partaalle..
Kävin tänään vaa'assa ja käytin mittanauhaa:


paino: 55,9 kg
vyötärö: 66cm
lantio: 93cm
reisi: 55cm
rinnan alta: 73cm
käsi (olkavarsi): 26cm

Täytyy ajatella, että en voi nyt täysin romuttaa kaikkea mitä olen saavuttanut... Himoitsen mielettömästi jäätelöä! Ja en mitä tahansa jäätelöä vaan Ben&Jerry's-tötsää... Melkoinen kaloripommihan tuo olisi... Pitänee koettaa vastustaa kiusausta ja sinnitellä...
Pari seuraavaa päivää menee kuitenkin pitkin helvettiä syömisten kanssa, koska menen mökkeilemään ja siskon lakkiaiset ovat lauantaina... Perkele.

0 ajatusta: