BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

lauantai 18. syyskuuta 2010

Rättipuhkipoikki

Tulipas heitettyä hyvä lenkki, joku 12 kilsaa. Ehkä enemmänkin!
Nyt on paikat ihan tohjona, mutta tiedänpähän liikkuneeni ja kaloreitakin paloi siis jokunen.

Paino on pyörinyt siinä 56kilon paikkeilla. Yksi päivä oltiin taas lukemissa 55,7. Tosin tuolloin olin oksentanut koko yön, joten sitä ei lasketa kuivumisen takia..
Mutta kyllä minä vielä tuonne viiteenviiteen pääsen! Aivan varmasti!
Ehkä alemmaskin?

Tapasin muuten mielettömän laihan tyttösen (tai noh, nuoren naisen) tässä joku aika sitten.
Hänen reitensä olivat niin kapeat.. Minun käteni on varmaan hänen reitensä paksuinen -__-

Olen melko hyvin päässyt yli kalorien tarkalleen laskemisesta. Toki mietin päässäni jatkuvasti paljonko mikäkin sisältää kaloreita ja mikä olisi vähäkalorisin ruokavaihtoehto jne jne.
Mutta... Saas nähdä lipeänkö taas entisiin tapoihini..
Saattaa olla, koska saatiin koulusta tehtävä pitää ruokapäiväkirjaa viikon ajalta. Ja tuolloin pitää laskea ruuasta saatu energia sekä hiilarit, protskut, rasvat & kuidut..
Sitten kommentoidaan toistemme syömisiä miten voisi syödä terveemmin jne.
Pitkään olen vitkuttanut tuon tehtävän aloittamista juuri lipeämisen pelossa, mutta tänään sitten otin kynän kauniiseen käteen ja aloitin.
Onhan tämä vähän tällainen hyppy tuntemattomaan, saa nähdä miten käy. En minä edes tiedä miksi välttelen kalorien laskemista paperille/koneelle, koska teen sitä kuitenkin päässäni jatkuvasti.

0 ajatusta: