BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 16. joulukuuta 2010

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...


Tämä päivä on nyt sitten istuttu ja ihmetelty. Ja podettu ehkä elämäni toisiksi kovinta krapulaa ikinä.
Tuli kyllä kiskottua sitä viinaa ihan antaumuksella eilen. Eipä juurikaan ole klo 23 jälkeen muistikuvia illan tapahtumista. Olen minä kuulemma osannut käyttäytyä. Niin ne ainakin väittävät.

Heräsin aamulla ("aamulla", joskus puolenpäivän aikoihin) ja olo oli kuin karusellissä. Hirveä känni päällä edelleen siis.
Ja taitavana tyttönä oksensin kaverin pihaan <3 Osittain tuo huono-oloisuus johtui varmasti syömättömyydestä... Itseään saa syyttää tässäKIN asiassa.Ruokahalu on ollut täysin kadoksissa viimeisen viikon.. Esimerkiksi eilen tuli närpittyä kanaa ja sipsejä, siinä kaikki.

Ihmiset ovat pommittaneet minua viesteillä pitkin päivää ja kyselleet mikä on tilanne meillä kotona. Jaksa enää edes puhua koko asiasta, koska kaikki tuntuvat kauhistelevan minun päätöstäni ja syyllistävät siitä...Antakaa minun vain olla.

ps. kävin tänään vaa'assa: 54,3kg

0 ajatusta: