BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 17. lokakuuta 2011

Miksi minä olen näin huono?


Viimeinen viikko on ollut täydellistä kontrollin puutetta. En ole kieltäytynyt mistään ruuista, jotka eteeni on tuupattu.
Olen syönyt kuin porsas koko viikon. Keho on todella turvoksissa.. Voin tuntea kuinka rasvasolut ovat taas lisääntyneet ja kasvaneet entisestään.
Miksi minun pitää aina pilata kaikki.. Olin jo 55kg:n alapuolella ja sitten...
En ole uskaltanut astua vaakaan viime viikon jälkeen. Lukema pelottaa liikaa.
Kolme viikkoa.. Kolmen viikon kuluttua minun on pakko painaa 53kiloa.. Se on minun tavoitteeni.
En tiedä milloin uskaltaudun vaakaan seuraavan kerran, mutta tuskin vielä tällä viikolla.. Pelkään lukeman murskaavan minut sisältä.
Vaaka nököttää keskellä lattiaa muistutuksena siitä kuinka epäonnistunut olen.. Miten tuo eloton esine voi vaikuttaa niin elävältä ja pirulliselta? Ja silti minä haluan olla sen orja. Haluan, että se pakottaa minut kutistumaan pieneksi ja kauniiksi, kun en siihen yksin pysty.


Pienen pienet asiat ovat saaneet oloni kurjaksi viime aikoina.
Törmäsin sattumalta EnkeliTyttöön pitkästä aikaa. En usko hänen nähneen minua, mutta minä tuijotin häntä kuin koira sisäfilepihviä..
Ne ranteet.. Niin pienet ja sirot.
Ja kuinka lapaluut paistoivat hupparin läpi. Kuin siivet.
Ja pisteenä iin päälle: jalat.. Kuin gasellilla. Pitkät ja kapeat.
Ääni päässäni alkoi kuiskia: "Katso nyt.. Joillain on itsekuria. Ja ne jotkut voivat olla keijukaisia. Sinä et ole. Et lähellekään"


Töistä kotiin tullessani tuo näky pyöri non-stoppina päässäni kuin jumiin jäänyt elokuva.
Kaupungilla vastaan tuli toinen toistaan laihempia tyttösiä. Kaikki laihempia kuin minä. Minä olin norsu posliinikaupassa.
Järki-minä koetti kertoa, että nuo tytöt ovat vielä nuoria, lähes lapsia, ja kropat sen mukaisia.
Mutta Ääni hiljensi Järjen.. Syy, että minä olen tällainen järkäle ei ole siinä, että minä olen tämän ikäinen, vaan siinä että syön kuin keskitysleiriltä karannut.
Nyt sen on loputtava.
Jos en aloita pienentymisprojektia nyt, huomaan olevani taas se sama helvetinmoinen ryhävalas kuin muutama vuosi sitten.
Minun on laihduttava. 

2 ajatusta:

Onsire kirjoitti...

Senkin ihana ja pieni <3 Voimia <3
Toivottovasti pituutta sinulla ei ole paljoa, älä päästä itseäsi liian laihaksi, äläkä ihannoi törröttäviä luita liikaa :(
Ei ole kivaa jos sinulle käy huonosti <3

pirttis kirjoitti...

^iso kiitos ja rutistus kommentistasi <3
Melko lyhyenläntä minä olen, 168,5cm.
Koetan pitää itsestäni huolta.