BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

perjantai 28. lokakuuta 2011

Tämä tauti vei järjen vaikka vastaan taistelin



"Käynpä kaupassa ostamassa eväät ensi viikolle. Kappas, Tv-Mixit ovat tarjouksessa. Kaksi pussia neljällä eurolla..."


"Laitanpa karkit tuonne hyllyyn.. Syön ne sitten joskus, kun boostailen.."


"Jos minä otan pari.."


"Kappas, toinen pussi syöty. Perkele. Miksi minä olen tällainen pullamössöpossu? Noh, peli on menetetty, eli jatketaan syömistä"


"Hyi hitto.. Mitä ihmettä minä olen tehnyt? En ole käynyt vaa'assa taas muutamaan päivään ja tämä ei voi tehdä kovin hyvää tuolle lukemalle.."


"Typerä sika, syö nyt loputkin kun kerran aloitit!"


"Apua, apua, apua... Ei kai tässä muu auta kuin tasapainottaa tilanne.."


"Kuinka kauan tätä oikein täytyy jatkaa?"

"Kas, salmiakkia... Eli ei enää kauan.. Aloitin niistä.."


- - -

Nyt on pää kipeänä ja naama turvoksissa.. Noh, oma vika:
kuka käski olla läski.

0 ajatusta: