BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Uuden alun ensimmäinen päivä

 
Tänään meni vallan mallikkaasti ja olen ylpeä itsestäni!
Hienosti onnistuin välttelemään houkutuksia koko päivän. Esimerkiksi kotona oli karkkipussin jämät mikron päällä ja minä laitoin pussin nätisti kaappiin syömättä yhden ainutta namusta!
Ja tarjottiin tänään vieraille mustikkapiirakkaa ja tuota täytettä roiskahti kädelle leikatessani piirasta - menin ja pesin sen pois, en laittanut suuhun.
Tiedän, että jos olisin maistanut tuolla tapaa piirakkaa, niin olisi mennyt kaksi sekuntia siihen, että olisin syönyt koko pitkon..
Että ihan hyvin on mennyt :)

Tämän päivän syömingit: kasvis-tofupataa + salaattia & illalla n. 250g viinirypäleitä.
Kalorit olen koettanut laskea (ja olenkin laskenut) yläkanttiin: n. 1000kcal

Huomiseksi olen suunnitellut tämänmoisen salaatin evääksi:
405g melonia
60g viinirypäleitä
150g omenaa
150g luumua
+ 1 prk (sisältö n. 200g) säilyke mandariineja
=365kcal

Enempää ei ehdi kirjoitella, pakko opiskella.. Tuntuu, että olen valovuosia jäljessä, joten pitää yrittää kiriä hieman..

0 ajatusta: