BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 5. kesäkuuta 2012

Ruokapaniikki

Tänään kävin vähän opettelemassa "oikeaa" syömistä. En edes muista milloin olen viimeksi syönyt keitettyä perunaa. Tai jälkiruokaa lämpimän aterian yhteydessä ilman että suunnitelmissa on ahmia. Kauan sitten ilmeisesti.
Ruokailun jälkeen meinasi iskeä paniikki. Pohdin jo oksentamaan menemistä, mutta wc oli täynnä ihmisiä.
Olin todella ahdistunut ja olen edelleen. Olen rikkonut kaikkia sääntöjä. Söin liian aikaisin ja söin vääränlaisia ruokia.
En keksinyt muutakaan, joten kävin kävelemässä seitsemän kilometriä. Jatkuvasti se toinen minä hoki: "Oksenna, oksenna! Tunnetko kuinka rasva imeytyy jokaiseen soluusi? Et sinä osaa muuta kuin lihoa lisää".


Menin kauppaan. Olin vähällä sortua ostamaan ahmimisruokaa, sillä päivä tuntui olevan pilalla joka tapauksessa.
Päädyin kuitenkin ostamaan VLCD-pusseja ja nesteenpoistajia.

Ei tästä kyllä tule yhtään mitään.

3 ajatusta:

Chloe kirjoitti...

Apua kuinka hyvin pystyn samaistumaan tuohon tunteeseen, et kun on syöny liikaa tai "väärin", niin lenkillä iskee kauhee himo oksentaa ja sit se on ihan kauheeta ku ei onnistu D:

Voimia ♥

Tonnikeiju kirjoitti...

Hei sä et ahminu, sulla on syytä olla ylpee itestäs :)<3!

pirttis kirjoitti...

Kiitos molemmille <3

Oli kyllä melkoinen taistelu ruokahimoja vastaan eilen.. Koko ajan piti hokea itselleen, että turha mennä kauppaan..