BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

perjantai 29. kesäkuuta 2012

läskiahdistusta

tänään olen ollut kovin ahdistunut... tuntuu, että hukun läskeihini. olen syönyt aivan liikaa. peilistä katsoo järkyttävän kokoinen sotanorsu..
olen ollut niin laiska etten ole jaksanut tehdä mitään. pihallakin olen vain rauhallisesti kävellyt sairaalan ympäristössä - toinen minä käskee juosta, mutta minä en jaksa.

tuntuu, että sairaalaan lähteminen on ollut paras tekemäni päätös pitkiin aikoihin. ja sekös syömishäiriötä raivostuttaa. sen ilkeät puheet varjostavat toimiani jatkuvasti, se huutaa minun olevan aivan liian suuri ja huono. liian usein tuntuu, että se on oikeassa..

2 ajatusta:

Tonnikeiju kirjoitti...

Syömishäiriö ei koskaan ole oikeassa, olet ihana ja täydellinen ihminen! Älä anna sh:lle liikaa valtaa :c (tiedän, ei se ole niin helppoa).

pirttis kirjoitti...

T: kiitos taas kannustavista sanoista. olen ollut viimeaikoina surkea vastailemaan kommentteihisi, mutta arvostan silti niistä jokaista <3