BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 14. kesäkuuta 2012

Unia ja uhkauksia


Olen alkanut taas nähdä unia. Ehkä se tarkoittaa, että tulee nukuttua paremmin?
Viimeyönä näin unen, jossa jouduin osastolle pakkohoitoon. Näpyttelin kiireessä blogiini ja foorumeille viestin, jossa kerroin missä olen.
Aamulla uni lähinnä nauratti. "Minullahan on vielä pitkä matka siihen, että minut voitaisiin sulkea minnekään."


Lääkäri sitten päätti läsäyttää minua vasten kasvoja tiedolla, että jos painon lasku ei pysähdy niin osasto on minun paikkani siinä vaiheessa.
Näytin varmaankin lähinnä kysymysmerkiltä. Ei näin voi tapahtua. Minä olen lihava. Ei minun painoindeksilläni jouduta psykiatriselle osastolle.
Lääkäri selitti jotain vakavasta ruumiinkuvan vääristymästä ja siitä kuinka sitä voidaan verrata psykoottiseen tilaan ja näinollen potilas on vaaraksi itselleen.
Olisin muuten saanut olla heinäkuun suht "itsekseni", kun lääkäri jää lomalle, mutta nyt minun pitää käydä painon seurannassa akuuttipsykiatrian polilla...
Nyt sitä tässä sitten ihmettelee miten kaikki tuntuu tapahtuvan liian nopeasti..

Toivottavasti tuo viimeöinen ei ollut enneuni.

3 ajatusta:

ellanea kirjoitti...

Toivotaan! Kamalasti voimia sulle taistoon <3 Et kyllä varmasti ole "liian lihava" psykiatriselle tai muutenkaan!

mimmma kirjoitti...

saako sinun mittojasi kysyä ?
tärkeintä on kuitenkin mielentila, jos koet syömishäiriön ja masentuneisuuden hirveän hallitsevaksi, olet osastokunnossa, olit sitten minkä painoinen tahansa.
tsemppia !:)

Tonnikeiju kirjoitti...

Voihan käydä niin että kaikki arvot ovat menneet syömishäröilyjen takia niin huonoonkuntoon että osasto odottaa :/, mutta toivon koko sydämmestäni että sinä olet paremmassa kunnossa<3