BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 23. helmikuuta 2010

Täällä minä olen :)

Heipparallaa taas pitkästä aikaa!

Muutama on ollut huolissaan siitä, että onko minulla kaikki ok, kun hetkeen ei ole päivityksiä ilmestynyt. Kyllä, olen ihan kunnossa ja täysissä ruumiin ja sielun voimissa ja en ole mennyt tekemään mitään typerää tms :)
Olen vain vältellyt blogia ja muutenkin netissä tiettyjä sivustoja. Olen koettanut miettiä painoa niin vähän kuin mahdollista ja olen yrittänyt kovasti elää "normaalia" elämää.

Nyt paino sahaa 57 ja 59kilon väliä - koetan oppia rakastamaan kehoani tällaisena ja olen (kai?) hylännyt haaveen 55kilosta.
Välillä sitä haluaisi olla pikkuriikkinen, mutta välillä taas törröttävät lonkkaluut oksettavat.. Onpa elämä vaikeaa. Tai sitten teen kärpäsistä härkäsiä turhan usein.

Huomasin, että viimeaikoina blogi on enemmän "syyllistänyt" kuin motivoinut.. On tuntunut, että minulla on velvollisuus kirjoittaa tänne ja jos paino on noussut, olen epäonnistunut ja huono ihminen.
En osaa sanoa mikä on blogin kohtalo. Jatkanko päivittelyä säännöllisen epäsäännöllisesti, lopetanko kokonaan, poistanko tämän, aloitanko uuden vai mitä...
Tuntuisi typerältä pitää laihdutusblogia, kun elämä ei enää pyöri laihdutuksen ympärillä niin paljoa kuin ennen.
On tullut meikäläisen päiviin vähän muuta sisältöä ja koetan kovasti olla vihaamatta itseäni syötyjen leivonnaisten taikka suklaapalojen takia.. Nyt ollaan taas kauempana sairaudesta, hyvä niin.
Eipä minulla muuta tällä kertaa.

Pitää vielä lopuksi kiittää teitä, jotka olette jaksaneet roikkua lukijoina vaikka itse olenkin rankasti laiminlyönyt "blogielämääni"!

7 ajatusta:

MIMMI kirjoitti...

Kiva kuulla susta taas!:)

Ehkä tosiaan, vaikka aivan uusi blogi ois hyvä idea? Rupeaisit pitämään vaikka vain päiväkirjaa jne?:) Koska ei missään nimes oo mitään järkee pitää laihdutusblogia, jos niistä ajatuksista haluaa eroon. Itse oon kanssa vähän miettinyt, että pitäskö omaa blogia jotenkin muuttaa jne, mutta katsoo nyt.

Anonyymi kirjoitti...

Täällä roikutaan... Mutta ihanaa että olet ymmärtänyt elämässä olevan muutakin sisältöä kuin pienenevät vaa'an lukemat :)

Bianca kirjoitti...

Oot saavuttanut tosi paljon, älä unohda sitä :)

girlygirl kirjoitti...

Ihailtavaa, miten oot saanut käännettyä ajatuksiasi terveempään suuntaan, vaikkei se varmasti helppoa ole. Joskus syksyllä en pystynyt lukea tätä blogia, laihdutusjutut ahdisti niin paljon. Laihduit kyllä tosi nopeasti, ja täällä on varmaan paljon "faneja" lukemassa. :)

Mutta oot kirjoittanut tosi kiinnostavasti. Hienoa, että nyt haluat vältellä "vääränlaisia" sivustoja ja keskittyä elämiseen. Ei oo varmasti helppoa kääntää päätä jotenkin off-asentoon laihdutuksen suhteen, mutta pikkuhiljaa. Kyllä keho tietää, mikä sille on hyvä paino, kun syö vaan säännöllisesti ja rennosti.

Lene kirjoitti...

Voi ei jos lopetat! Kun sua on niin mukava lukea, mutta sun on tehtävä se, mikä on itsellesi parasta. :)

MIMMI kirjoitti...

Ja hei onnea! Tuol foorumin puolella näköjään luki, että sulla ois tänää synttärit:)

Marie kirjoitti...

Oot tehny tosi ison työn, onnea siitä!:) Ehkä ihan uus blogi ja uus alku ois tosiaan ihan hyvä idea?:)