BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 19. heinäkuuta 2011

Sydän sykkyrällä pahasta olosta


Paha olo vain lisääntyy lisääntymistään. Miksi se ei voi jättää minua rauhaan? Miksi sen pitää olla seuranani kaikki aamut, päivät, illat ja yöt?

Vielä hetki sitten olo oli sellainen "peruspaska", eli ei mitään maata mullistavaa suuntaan eikä toiseen. Sitten se muuttui....
Se Eräs soitti minulle ja oli taas kännissä kuin käki.. Hän pyysi minulta palvelusta, jota en voinut toteuttaa.. Ohimennen hän mainitsi rännänneensä taas monta päivää (fb-päivityksistä päätellen viikon verran).
Ai että minulle tuli paha olo.
Tuntuu, että hänen ongelmansa ovat minun syytäni ja jos hänelle sattuu jotain, niin hänen verensä on minun käsissäni.
Miksi minun pitää edes olla olemassa, kun en osaa muuta tehdä kuin pilata toisten elämät?

Tein ruokaa tuona hetkenä ja panikoiduin. Ahdistus iski ylitseni..
Paniikissa lapoin kaiken ruuan suuhuni ja sieltä se valui vatsaani.. Voin melkein tuntea kuinka ylimääräinen energia muuttuu rasvaksi. Turpoan.
Nyt mietin pitäisikö sitä tyhjentää itsensä vai antaa asian olla.


Tekee mieli tehdä itselleen jotain typerää.  
En kuitenkaan taida.  
En uskalla.


Ei minusta ole siihenkään.

0 ajatusta: