BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Missä on itsekurisi - söitkö senkin?


Minä olen lihonut. Paljon. Ennen löysänä päällä roikkuvat farkut alkavat tuntua kireiltä. Elintasokumpu kasvaa kasvamistaan..
Tunnen kuinka reiteni hipaisevat satunnaisesti toisiaan kävellessäni. Tekee mieli leikata nuo ällöttävät läskikimpaleet pois.
Ei kukaan voi pitää näin lihavasta ihmisestä. Jos jatkan lihomista tähän tahtiin, niin mies ei asiaa kauaa katsele.
Voi huokauksien huokaus. Noh, eipä nykyisillä syömisillä kyllä voi olla lihomatta.
Ällötän itseäni. Olen lihava ja ruma. Täytyy ehtiä kesäkuntoon.. Kesällä on monia tilaisuuksia, joissa pitää olla nätti ja siro. En minä voi mennä vieraaksi häihin näyttäen porsaalta, jolle on tungettu peruukki päähän.
Odotan niin kovasti sitä, että mies lähtee kesäksi pois ja saan itse päättää syömisistäni.

Ensi viikolla on aika psykiatrian polille. Mitä jos vain kuvittelen olevani sairas ja ne nauravat minut pihalle sieltä?
Pelottaa.

2 ajatusta:

pihla kirjoitti...

Tämä oli ensimmäinen postaus, uusimmasta lähtien, johon uskallan tämän kommentin lähettää, kun tällä ei ole aiempia kommentoijia.. Halusin vain sanoa, että toivon sinulle kaikkea parasta ja toivon että löytäisit oikeanlaista apua syömisongelmiisi, itse onnistuin kiloklubi.fi:n avulla laskemaan kaloreita oikein ja laihduttamaan yli 10 kiloa, nyt painan 47-48kg ja pystyn syömään kiloklubin määrittämän kcal-määrän verran ja pysyn samassa painossa ilman ponnisteluja. Tunnen viimein itseni suht. siedettäväksi vartalossani. Olit ennen blogini, Kaikenlaista harmia, lukija, ja olen itse lukenut blogiasi aivan alusta asti..itse jouduin poistamaan omani, kun selvisi, että mieheni on lukenut kirjoituksuani.. Pointtini oli kuitenkin, että syömistottumusten muuttaminen, kiloklubin ja esim. kasvisrokavalion avulla on erittäin toimivaa. :)

pirttis kirjoitti...

pihla: Minä ihmettelinkin minne blogisi katosi.. Kiva kuulla sinusta! :)
Itse olen kiloklubia käyttänyt, mutta en osaa syödä noiden suositusten mukaisesti.. Aina se jotenkin lipsuu sinne syömättömyyden ja sitä seuraavan ahmimisen oravanpyörään :/ Mutta jospa tämä syöminen tästä pikku hiljaa muuttuisi järkevämmäksi..