BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Ehkä elämäni nöyryyttävin päivä?


En osaa kunnolla edes kuvailla miltä minusta nyt tuntuu..
Toisaalta olen helpottunut, mutta samalla hyvin vihainen, pettynyt ja nöyryytetty.
Tänään minun piti astua vaakaan, jotta pystyin todistamaan läheisilleni olevani "terve". Ja tätä päivää on edeltänyt melkoinen boostaus epäluulojen hälventämiseksi.
En muista olenko ikinä tuntenut oloani näin nöyryytetyksi: minä, aikuinen ihminen, joudun paljastamaan painoni muille. Ihmisille, joille minun kehoni massan määrä ei kuulu pätkääkään. Jälkeenpäin mietin, että olisi vain pitänyt jupista vastaan, ei minulle M1-lähetettä kuitenkaan saataisi askarreltua näiden seikkojen valossa.
Mutta ehkä näin on parempi ja läheiset voivat jatkaa elämäänsä tyytyväisinä eteenpäin.



Vaaka oli julma: 60,3kg. Mitä vittua... Painan enemmän kuin tämän kuun alussa.. Itku meinasi päästä siinä vaa'alla seisoskellessa, mutta nielin pettymyksen karvaat kyyneleet ja hautasin tuntemukset syvälle sisimpääni.
Ei uskoisi, että pari viikkoa sitten paino käväisi 55kilon alapuolella. Kaikki on aloitettava taas alusta.
En jaksa. Mutta on pakko.
En minä jaksa elää lihavanakaan.



Huomenna siis palataan taas "normaaliin ruokailuun", tosin nyt pitää olla supertarkkana ja keksiä entistä parempia valheita, jotta mies pysyy tyytyväisenä.


2 ajatusta:

UnknownBit kirjoitti...

*hali*

Mä itse ahmin just 4 päivää putkee ja lihoin helvetti 4 kiloo.. kaikke se työ sitä enenn, hukkaan.. Vaan oman typeryyteni takia..
tiiän ton fiiliksen.. Kun joutuu kohtaamaan ne typerät numerot..

pirttis kirjoitti...

UnknownBit: Halaus itsellesi :)
Tosi inhottavaa tuollainen painon pompsahtaminen.. Nyt sormet ja varpaat ristiin molempien puolesta, että kyse olisi enemmän turvotuksesta kuin lisäläskin kertymisesta!