BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Olen elossa

En ole jaksanut päivittää blogia tai käydä foorumeilla. Laihdutus menee pitkin helvettiä ja mielialan taso huitelee jossain maanpinnan alapuolella. Saan järkyttäviä itkukohtauksia epäsopivissa tilanteissa ja päivät vain lipuvat ohi. Tuntuu, etten saa mistään otetta ja vain roikun elämässä mukana. Ihan kuin en eläisi ollenkaan vaan vain seurailen sivusta kuinka joku liikuttelee minua paikasta toiseen kuin videopelissä.
Useampi ihminen on kehottanut hakemaan apua, mukaan lukien mies.

Huomenna aion mennä sinne terveydenhoitajalle. Tällä kertaa pakotan itseni avaamaan oven. Ja istumaan tuoliin. Ja avaamaan suuni.

6 ajatusta:

♥ kirjoitti...

Paljon halauksia ja tsemppiä sulle!

Olet ihana! ♥

pirttis kirjoitti...

^kiitos <3
Tässä vielä rohkeutta keräillään, mutta enköhän minä kykene sinne terveydenhoitajalle menemään.. Pelottaa!

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä sinulle kovasti ja halauksia! Mitä olen aijemmin nähnyt, niin kroppasi on juuri todella siro ja kaunis, eikä siitä tarvitsisi ottaa pois kilon kilio! :) Siunausta kovasti elämääsi, olet arvokas!

pirttis kirjoitti...

^kiitos kommentistasi <3

Anonyymi kirjoitti...

Hurjasti voimia! ♥ Sä pystyt kyllä kertomaan olostasi. Oikeasti, sä olet rakas ja tärkeä. Älä vaan tee itsellesi mitään pahaa.

M

pirttis kirjoitti...

Kiitos M <3 Kyllä minä hengissä yritän pysytellä, älä huoli :)