BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Pläskiä, pläskiä..

Astuminen vaakaan tänään ei ollut yhtään sen helpompaa kuin eilenkään. Ei vaikka olin yksin kotona ja vain minä näin lukeman.
58,7kg. Järkyttävää. Peili ei siis valehtele.
Olisi hienoa olla sipulinkaltainen: kerroksia voisi kuoria pois mielensä mukaan ja pian jäljellä olisi enää pieni ydin.. Mutta valitettavasti en ole kuin sipuli.
Nyt on siis yritettävä entistä kovemmin, jotta ehtii kesäkuntoon.

Mikä olisikaan parempi motivaattori kuin julkinen nöyryytys? Seuraavaksi siis kuvasaastetta meikäläisestä, olkaa hyvä. Aiemmat kuvat näkee klikkaamalla "kuvat"-tunnistetta postauksen alapuolella. Kunpa sitä pääsisi pian tuohon viime lokakuun kuntoon...



3 ajatusta:

kkkk kirjoitti...

Näytät todella hyvältä, sinun ei tarvitsisi laihduttaa grammaakaan!
Oikeasti, tiedän ettei tämä vaikuta mielipiteeseesi, mutta olisin onnellinen jos näyttäisin tuolta(:

UnknownBit kirjoitti...

Voi että! Ihuna >w< olet hurjan nätti! ihana masu!! ♥
Mutta siis, itse en ymmärrä. Ite painan atm joku 53 ja mun maha on ainakin kolme kertaa suurempi!!!:O
lucky you!

Mutt hei! Toi sipuli juttu oli hyvä, kannatan ♥


Oon sitä mieltä että, vaihetaan masuja♥ puff

(ehkä itsekkin saisin rohkeutta laittaa ne ekat kuvat mitä otin kun olin 58 kg >A<'')

pirttis kirjoitti...

ehm.. pitäisi ehkä sanoa kiitos, mutta en oikein osaa. Itse en kuitenkaan itsessäni näe muuta kuin kohtia, joista voisi leikata ylimääräiset pois.

Mutta kiitos kommenteista molemmille <3 :)

UnknownBit: ei kannata tuijottaa pelkkää painoa, minä olen pidempi kuin sinä, joten se vaikuttaa asiaan :)

Itsellä tuo ruhon julkistaminen ainakin thinspaa (reverse...) ja auttaa pitämään tavoitteen kirkkaana mielessä. Suosittelen :D