BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Hei taas

Olen taas pitänyt turhan pitkän tauon päivitysten suhteen.. Noh, eipä ole juuri ollut kerrottavaa. Paino jumittaa ja mielialat heittelevät laidasta laitaan kuin juopunut merimies hirmumyrskyssä.
Monta kertaa on tehnyt mieli postata, mutta joko paikka tai aika ei ole ollut oikea.. Ja sitten kun pääsen koneelle, niin en halua kirjautua bloggeriin lainkaan..
Nykyinen blogi on alkanut ahdistaa, tuntuu että nykyinen tilanne on liian kaukana lähtötilasta ja en ole enää "uskollinen" blogin lähtöajatukselle: terveelliselle laihtumiselle (liekö se sitä koskaan ollutkaan, mutta nyt tuntuu että ollaan jo ihan liian kaukana)...
Ja tuntuu, että tässä blogissa en saa olla mitä olen enkä saa kirjoittaa siitä miltä minusta tuntuu.. Tämä ei varmasti pidä paikkaansa, mutta minkäs sitä omille luuloilleen voi.

..Joten ajattelin, että ehkä olisi parasta pistää pystyyn kokonaan uusi blogi kokonaan uuden starttiajatuksen kera.
Minulla on jo ajatus siitä millaisen uudesta blogista haluan, mutta en vielä tiedä milloin ehdin toteuttamaan visioni.. Lupaan yrittää tehdä sen tämän viikon aikana.
Blogi tulee olemaan sellainen kuin minä olen nyt. Mitään lisäämättä ja mitään poistamatta.

2 ajatusta:

Lasirakkautta kirjoitti...

Mun mielestä on täysin normaalia, että blogi kehittyy pitäjänsä ajatusten mukana, vaikka kuten päiväkirjakin. Ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu ja blogi voi hyvin muuttua siinä mukana. Ei aina tarvitse aloittaa uutta blogia vaan vanhaa voi muokata.

Tai ainahan voi vaikka poistaa vanhat postaukset tai jotain, mutta henk koht en ymmärrä sitä, että aina täytyisi aloittaa uusi blogi.

Tietysti teet mitä haluat ja joka tapauksessa kiva, että olet taas palannut bogimaailmaan!

pirttis kirjoitti...

..ehkä minä koetan vain muokata tätä vanhaa (ainakin aluksi). Katsotaan toimiiko, jos ei toimi niin uutta kehiin :)