BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 12. toukokuuta 2010

klo 12.58


Töissä kuuma teemuki polttaa kättä kipeästi.
Ajatukset antavat hetken rauhan.
Eteen tulee ärsyttäviä tilanteita, joissa ei voi eikä saa menettää hermojaan.
Hymyilen samalla nipstäen itseäni reidestä.
Kulissi on pidettävä yllä.
Kukaan ei saa nähdä, että olen heikko.
Pakko jaksaa eteenpäin vaikka mikä olisi.
Päässä humisee inhottavasti.
Ahdistavat ajatukset eivät jätä minua rauhaan vaan palaavat itsepäisesti takaisin,
jos saan työnnettyä ne nanosekunniksi syrjään.
Miten tätä olotilaa voisi paeta? Ja minne?
Tuntuu, etten enää hallitse elämääni.
Alkaa tuntua, että olen kuin uppoavan laivan matkustaja.
Räpiköin hyisessä vedessä ja yritän pysytellä epätoivoisesti pinnalla,
mutta voimat alkavat ehtyä.
Kuka heittäisi pelastusrenkaan?

2 ajatusta:

Anonyymi kirjoitti...

Minä heitän täältä pelastusrenkaan!! *vhiuuuh, loiskis* <-äänitehosteetkin mukana:!

On niin ikävää kuulla, että sulla alkaa mennä niin synkäks tää homma:/ Stressi niistä töistäs/vapaaehtoishommista ei varmastikkaan helpota näitä ajatuksia laihdutuksesta ja muusta.

Auttaisko sua yhtään, jos tekisit itselles pienen remontin? Laittasit tälle blogille pirteemmän ulkoasun ja vaihtasit laihdutusprojektin elämäntapaprojektiks?:) Tiedän, että on tärkeetä saada kertoa niistä masentavista ajatuksista ja että ajatus laihduttamisen lopettamisesta tarkottavat helposti syömishäiriöisessä mielessä "luovuttamista" ja lihoomista, mutta kokemuksesta sanon, että parempi vaikka väkisin alkaa itseään piristämään kuin jäädä sinne masennukseen lillumaan:/

Toivottavasti tää ei nyt ärsytä, ku tällasia höpötän:)! Huomasin vain omalla kohdalla, että heti kun lopetin (väkisin!) laihduttamisen ajattelemisen, mun elämä alkoi tuntumaan paljon paremmalta:) Ei, en edelleenkään ole sen painonen kuin "mun tarvis olla", mutta oon paljon paljon ilosempi ja jaksan sen takia arkea ja muita elämän haasteita. Laihduttaminen pitää lopettaa heti, jos se valtaa koko elämän.

Ihme maratonviesti, mutta oon susta huolissaan!:/ Älä anna sille pimeydelle valtaa!

pirttis kirjoitti...

Pitää laittaa ajatus hautumaan tuosta kokonaisvaltaisesta remontista :)
Nyt vaan tuntuu, että voimat eivät riitä siihen(kään).. :/

Et todellakaan ärsytä minua, älä siitä ole huolissasi!
Ja kiitokset pelastusrenkaasta, piristit päivääni :)