BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Pää tyhjää täynnä


Perjantai kääntyi illalla totaalisen failin puolelle.. Poika Ystävä vei minut ravintolaan syömään. Ja tuli sitten pääruuan lisäksi otettua lasi viiniä ja vielä jäätelöä jälkiruuaksi.. Illalla sitten mutusteltiin yhdessä karkkia telkkaria katsoessa.
Eilinenkään ei mennyt ihan niin hyvin kuin olisin toivonut. Päivän saldo 1050kcal. Söinkin sitten 400g viinirypäleitä kahdensadan gramman sijasta..

Tänään tein meille kanasalaattia, jossa kokonaiskalorimäärä oli 550kcal. Poika Ystävä söi sitä ehkä 100-150kcalin edestä. Eli voin antaa itselleni luvan syödä salaatti loppuun ja syödä vielä illalla purkillinen maitorahkaa ja hedelmiä/hedelmä.

Ajatus on täydellisesti jumissa... En voi nyt ajatella muuta kuin mitä olen syönyt ja mitä aion syödä.. Viikon aikana olen ahtanut kitusiini 9 500 kcal.. Hyi että.. Mitäs menin ja pilasin kaiken juopottelemalla ja ravintolassakäynnillä jne jne.. Tyhmyydestä sakotetaan.. Liikunnalla kaloreita on hävitetty 2300 kcalin verran.. Silti olen huolesta soikeana.
Näytyy alkaa tutkimaan seuraavan viikon ruokalistoja ja miettiä jo etukäteen turvallisinta ruokavaihtoehtoa viikon jokaiselle päivälle..
Sen jälkeen voinkin alkaa pelätä huomisen punnitusta.. En ole torstain jälkeen käynyt vaa'assa ja olen aivan varma, että olen lihonut...

0 ajatusta: