BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Edelleen jumittaa


Paino ei näköjään nyt lähde putoamaan millään.. Pakko kai vakavasti harkita sitä boostausta. Nyt vain pitää soitella vanhemmille, että tulevatko nämä tänään vai huomenna - melkeinpä pakko jättää boostaus tuolle vierailupäivälle, sillä nämä tuovat yleensä joko ruokaa mukanaan taikka sitten vievät meidät syömään jonnekin.
Ehkä se boostaus olisi ihan paikallaan, huomaan olevani helvetin kärttyinen jatkuvasti. Koko ajan on nälkä, mutta en anna itseni syödä. Nyt se syömättömyys ei vain näytä palkitsevan minua mitenkään..

Toinen asia mikä jumittaa, on minun sähkötupakkani. Olen tilannut sen jo aika päiviä sitten ja se vain seikkailee maailmalla löytämättä kotiin. Perhana.

2 ajatusta:

Anonyymi kirjoitti...

Olisi kiinnostavaa lukea kokemuksista sähkötupakan suhteen, kun yritän parhaani mukaan lopettaa tupakointia. Välillä tuntuu turhan vaikealle, joten olen itsekin miettinyt sähkötupakan ostamista.. En vain ole saanut aikaan :D

pirttis kirjoitti...

Juu, minä sitten kirjoittelen tänne että mitä olen tykännyt kunhan tuo kapistus joskus saapuu minulle :)