BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

lauantai 7. tammikuuta 2012

Rakas lukija, muutama kysymys sinulle

 
Olen utelias: Miksi luet blogiani? Mitä kautta olet blogiini törmännyt? Luetko vain satunnaisesti vai säännöllisemmin?
Mitä blogissa pitäisi mielestäsi olla enemmän tai vaihtoehtoisesti mitä vähemmän? Mistä pidät ja mistä et pidä?
Teemapostausehdotuksia/kysymyksiä otetaan myös vastaan.

Kiitos.

5 ajatusta:

Onsire kirjoitti...

Mä en muista mitä kautta olen eksynyt sun blogiin..
Mutta minä olen lukenut säännöllisesti. :)

Ollaan samaa ikäluokkaa, ja pidän kirjoitus tyylistäsi.
Huomaan välillä sinussa samoja mielipahoja mitä itse olen kokeillut :/

Itse olen kamppaillut välillä syömishäiriön poluilla, mutta olen päätynyt pois. Kovasti yritän / yrittänyt ainakin :)

Minä olen pitänyt blogistasi, mutta en toki jos sinulla on ollut kurjaa / paha olo. :<

En osaa sanoa millaista muutosta pitäisi tulla, mutta kokeile ihmeessä jos haluat (:

Sande kirjoitti...

Olit muistaakseni yksi ensimmäisiä laihdutusblogeja, joita aloin seuraamaan ja no luen sen takia, koska mua kiinnostaa, mitä sulle kuuluu. (: Luen yleensä jokaisen kirjoituksen, tosin kommentoimaan olen huono..
En muista onko sulla ollut omia kuvia blogissa (luen tällä hetkellä aika moniakin blogeja niin saatan sekoittaa), mutta olisi kiinnostavaa nähdä, kuka näiden tekstejen takana on. (:

Eipä muuta kun tsemppiä ja toivottavasti uusi vuosi jatkuu paremmin ! <3

Veera kirjoitti...

On niin hieno, ku joku pystyy kertomaan omasta elämästään niin avoimesti. Ja se, että kerrot edes johonkin pahastaolostasi. Löysin sun blogin sattumalta ja toivon joka päivä että sulla menis paremmin.

Anonyymi kirjoitti...

Hei ihanainen. ♥ Tuntuu hieman hupsulta kommentoida postaukseen, joka on täynnä kysymyksiä, sillä vastauksia minulla ei vielä ole. Halusin vain kiittää, kun liityit blogini lukijaksi, sitä kautta minä puikkelehdin tänne. Seuraamaan ryhdyin minäkin ja vaikken ole vielä kunnolla tutustunutkaan teksteihisi, hyvältä vaikuttaa.
M

pirttis kirjoitti...

Kiitos kaikki ihanat, tulee ihan tippa linssiin <3

Sande: vartalokuvia minulla on täällä ollut, mutta pärstäkertoimesta en uskalla kuvaa laittaa. En halua että minut tunnistetaan (vaikka joku on varmaan jo tunnistanutkin). Eli ainakin toistaiseksi naamakuvat saavat jäädä :)