BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 10. tammikuuta 2012

Ketutus


Nyt ketuttaa ja kovasti! Paino on jumiutunut täydellisesti. Eilen 55,9 ja tänään 56kg.. Minä jo vähän odottelinkin painon jumiutumista, mutta en minä silti haluaisi, että tämä kauan jumittaa tässä 55:n ja 56:n kilon välillä -__-
Syöpötellyt en ole, joten.. Mietin tässä, että pitäisikö sitä vaikka huomenna tai ylihuomenna boostata vähän, jos tuo sitten lähtisi laskusuuntaan? Pari viikkoa kuitenkin elelty 400-800kcal/pvä + kulutus (0-700kcal/pvä), joten usein on paineltu reippaasti miinuskaloreilla.
Pitää laittaa tuo boostaus mietintämyssyyn..

Toinen ketutuksen aihe on lääkäriin meno. Minulla on ollut pieniä neurologisiin ongelmiin viittaavia oireita jo useamman kuukauden. Toki ihan kiva, että pääsee tutkittavaksi, mutta minun tuurillani tuo on joku aivokasvain tai MS-tauti. Toivotaan, että kyse ei ole misään vakavasta.. Olen kyllä asennoitunut siihen, että vaiva ei selviä ihan äkkiä vaan joutuu ravaamaan lääkärillä useamminkin. Piru vie!
Noh, toivottavasti paino ei jää seurantaan tuossa samalla. En nyt jaksaisi alkaa hoitamaan mielenterveyttäni, olen itseasiassa aika tyytyväinen tähänkin tilaan.

0 ajatusta: