BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 7. joulukuuta 2009

Ihmetyksen kummastus

Meinasin pudottaa silmät päästäni tänään, kun astuin vaa'alle.
Paino on pudonnut 100grammaa vaikka olen syönyt päin helvettiä!
Tämä auttaa kyllä taas tsemppaamaan syömisten suhteen :)

Mitat näyttivät siis tältä:
BMI : 22,1
paino : 61kg
vyötärö : 68,5cm
lantio : 94cm
rinnan alta : 75cm
reisi : 57,5cm
allit : 28cm

Tänään miehellä on syntymäpäivä. Olen silti onnistunut välttelemään ylimääräisiä herkkuja ja mäkkäristäkin otin itselleni vain salaatin!


Tuli tekstaria Veripalvelulta. Tarvitsisivat luovuttajia.
Viime kerrasta onkin jo viitisen kuukautta. Yleensä käyn luovuttamassa 3-4kuukauden välein, mutta nyt tuo on jotenkin unohtunut...
Jos vähääkään kiinnostaa luovuttaa verta, eri veriryhmien veritilanteen ja tietoa verenluovutuksesta löydät täältä.

Pitää nyt katsoa menenkö keskiviikkona (lenkkipäivä) vai perjantaina (lepo).. Huomenna olisi pyöräilyä + saunominen ja torstaina kuntopiiri, joten noina päivinä en verta voi luovuttaa...

Tuntuu, että en ole tänään tehnyt oikeastaan juuri mitään, joten en oikein tiedä mistä kirjoittaa...

PÄIVÄN THINSPO

Hilary Swank


Tänään olen syönyt:
kuppi kahvia + sokru - 11kcal
Mäkkärin Grilled Chicken Ceasar-salaatti + krutongit + 50g salaattikastiketta - 286kcal
150g vihannessekoitus (kukkakaali, herne, porkkana, papu) - 53kcal
=350kcal

2 ajatusta:

Jenni kirjoitti...

Pirttis, en halua mitenkään arvioida. Mutta nuo lukemat näyttää pelottavilta.
Kaverini söi tuolleen ja sairastuis syömishäiriöön. Ja sillä on nyt todella vaikeaa ollut yrittää parantua. Olen vain huolissani! <3 Olen silti todella ylpeä, että olet laihduttamisessasi onnistunut.

pirttis kirjoitti...

En ota itseeni tai suutu, saa olla huolissaan jos siltä tuntuu.
Ja juu, tiedän olevani heikoilla jäillä tämän asian kanssa, sh:n poikasta on ollut vuosia sitten...
Lopetan kyllä sitten, kun olen tavoitteessani! :)