BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 10. joulukuuta 2009

Höpötystä

Höh, minä olen taas tyystin unohtanut mitä minun olisi pitänyt kirjoittaa...
Päivällä päässä pyöri monta omasta mielestä harvinaisen nerokasta aihetta, mutta nyt lyö taas tyhjää...
Te lukijatkin saatte mieluusti ehdotella kirjoitusaiheita! Tuntuu, että tulee joskus kirjoitettua sellaista turhaa liibalaabaa että oksat pois :D


Että on täysi olo... Halusin jotain naposteltavaa ja kävin kaupassa ostamassa taco-dippijauheen, niin sain dippivihanneksia..
Vielä olisi puolet dipistä ja vihanneksista jäljellä ja vatsa on sitä mieltä, että nyt ei vedä enää! :D
Noh, illemmalla sitten syö nuo loput pois.

Olen pitkään miettinyt, että millä ihmeellä minä taistelen sipsihimoja vastaan ja nyt on löytynyt lääke tähänkin vaivaan: suolakurkut! :)

Tänäänkään en ole oikein saanut aikaiseksi mitään... Luin eilisyönä kolmeen asti kirjaa.
Sain siis luettua tuon "Lukossa"-kirjan. Olen lukenut sen pariin kertaan ennenkin, tykkäsin siitä 14-15-vuotiaana enemmän, mutta ei tuo nytkään huono ollut. Tuli nyt kiinnitettyä enemmän huomiota epäolennaisuuksiin esim. appelsiinipopcorneihin :D


Heräsin hieman yhden jälkeen (kiitos miehelle siitä, että käytti koiran aamulenkillä) siihen, että minua rukoiltiin duuniin ensi maanantaiksi ruokapalkalla. Suostuin vaikka pitsa nyt ei houkuttelisi kovin paljoa... Pitää katsella maanantain aamupainon perusteella voinko syödä sitä vai syötänkö miehelle.

Pitää varmaankin ennen joulua käydä pienennyttämässä kihlasormusta... En vain tiedä minkä hintaista se minun sormukseni kohdalla on... Tässä on siis kuviointi, joten en tiedä onnistuuko puristamalla pienentäminen...
Koetin äsken sormuksen "pysyvyyttä" heiluttamalla kättä ja hups vain - sormus lensi huoneen toiselle puolelle.
Tosin en tiedä mikä järki olisi käydä pienennyttämässä tuo jo nyt... En tiedä pitäisikö odottaa, että olen pienempi vai mitä. Kohta kuitenkin ollaan jo siinä pisteessä, että tuo ei pysy sormessa kylmällä ilmalla.

PÄIVÄN THINSPO

Kate Bosworth


Syömingit:
120g tummaa makaronia (punnittu keitettynä) - 126kcal
200g suppilovahvero-jauhelihakastiketta - 250kcal
12g suolakurkkuja - 3kcal
kahvi + sokeri - 11kcal
kermaviili + dippijauhe - 192kcal
200g kirsikkatomaatteja - 42kca
400g kurkkua - 40kcal
115 g punaista paprikaa - 30kcal
110g keltaista paprikaa - 19kcal
100g vihreää paprikaa - 26kcal
=740kcal

1 ajatusta:

Anni kirjoitti...

Jotta elimistö saavuttaisi ketoosin/paastotilan (josta seuraa ruokahaluttomuus eli nälän tunne katoaa kokonaan) pitää syödä VÄHINTÄÄN 3 päivää putkeen alle 800 kaloria, itse söin varmuuden vuoksi alle 600.

Tämä kommentti ihan vaan vinkiksi, sillä veikkaan että koska syöt välillä 400 ja välillä 900 kaloria (ja hiilihydraatteja) koet nälkää tai päivät menevät muuten epämiellyttävästi ruokaa ajatellen.

Tsemppiä! Olet lahtunut jo tosi upeasti!!