BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

lauantai 12. joulukuuta 2009

O_o

Enpä eilen ehtinyt istahtaa koneelle. Tai olisin varmasti ehtinyt, mutta tuossa vaiheessa teksti olisi todennäköisesti ollut melko mielenkiintoista taikka siitä ei olisi kirjoitusvirheiden vuoksi saanut mitään selvää :D
No kuitenkin kirjoittelen tähän samaan syssyyn eilisen ja tämän päivän kuulumiset.

***

11.12.

Eilen heräsin siihen, kun äitini soitti minulle ja vaahtosi (taas vaihteeksi) sikainfluenssarokotteesta ja siitä, että minun on ehdottomasti mentävä ottamaan se... Sanoin, etten ole ehtinyt ajatella asiaa ja äitini alkoi kuulustelemaan minua, että mitä tekemistä minulla on muka voinut olla.
Ihana äiti. Työttömänähän pitää vain kököttää kotona pyörittelemässä peukaloita ja pohtimassa syntyjä syviä.
Tekisi mieli ottaa tuo possupiikki ihan vain sen takia, että en jaksa vanhempieni jatkuvaa niskaan hönkimistä. Tätä on jatkunut n. kahden kuukauden ajan ja äidin äänensävy muuttuu kerta kerralta hysteerisemmäksi.
Perkele.

Eilinen meni pipariksi kaloreiden osalta. Syömiset pysyivät lähes hallinnassa karkkeja lukuunottamatta, mutta juomapuolen osalta kalorit karkasivat käsistä.
Olisi kovasti tehnyt mieli syödä myös Fazerin sinistä tässä kotosalla, mutta onnistuin vastustamaan kiusausta.. Minulla oli suklaalevy jo kädessä ja olin murtanut siitä paloja, jotka olin tunkemassa suuhuni, kun aloin ajatella asiaa tarkemmin. Paketoin suklaat folioon ja laitoin takaisin kaappiin.


Vietettiin siis eilen leffailtaa naapurien kanssa ja tehtiin hampurilaisia.
Söin kaksi hampparia, joiden välissä oli ananasta, itsetehty pihvi, majoneesia, ketsuppia, salaattia, tomaattia, suolakurkkua, juustoa ja kananmunaa. Miten ihmeessä jaksoin edes syödä niin paljon...!? o_O

Ja sitten juopoteltiin.
Hieman tuli hihiteltyä, koska jo lasillinen viiniä ennen ruokaa kihahti meikäläiselle hattuun :D Johtuu varmasti siitä, että en ollut syönyt sinä päivänä vielä mitään.
Mutta eipä tuo tuntunut meikäläistä haittaavan, kuppia nosteltiin pitkälle yöhön... Onneksi paukut tuli tehtyä light kokikseen! :D

Meinasin unohtaa [miten tällaisen asian voi unohtaa!!? :D] :
Eilen minulla oli koko päivän suuri houkutus käydä vaa'assa... Ja houkutus kävi ylivoimaiseksi, kun mies lähti käymään kaupassa.
Eli illemmalla astuin vaakaan ja yllätyin todella suuresti: 58,7kg O_O
Olen painanut näin vähän varmaan 3-4vuotta sitten.

Eilisen sapuskat:
2 hampparia
x grammaa karkkeja
x määrä alkoholia + glögiä + light kokista
= x määrä kaloreita

***

12.12.

Tänään en ole tehnyt oikeastaan mitään. Juonut paljon vettä ja käynyt pikkuriikkisellä lenkillä.
Ja ei puhettakaan kuntopyöräilystä, siirrän/siirsin sen suosiolla huomiseksi.

Koetin marmorointia kynsiin. Tein homman kolme kertaa uudelleen ja vieläkään lopputulos ei miellyttänyt silmääni siinä määrin, että olisin voinut lakat jättää kynsiin :D
Laitoin tässä myös aikani kuluksi sivuelementtejä uuteen uskoon. Eivät vie niin paljoa tilaa nyt.

Olen myös vähän mietiskellyt, jos kävisi vaa'assa kahdesti viikossa. Maanantaina ja torstaina. Pitää nyt vielä vähän pohtia tätä...

PÄIVÄN THINSPO

Sarah Jessica Parker


Syömiset:
salaatti (jäävuorisalaattia, herne-maissi-paprikaa, suolakurkkua) - 128kcal
545g ananasta (punnittu kuorineen) - 153kcal
kahvi + sokeri - 11kcal
=292kcal

2 ajatusta:

Lili kirjoitti...

Upeesti oot laihtunu, ite oon taistellu tammikuusta asti :D Tosi motivoivaa lukea sun prokkiksesta, tsemppiä :)

pirttis kirjoitti...

Kiitos ja kiva kuulla, että pidät blogiani motivoivana :)