BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Paha, paha, paha olo...


En tajua itseäni..
Miksi minun on taas niin paha olla?
Mitä minä olen tehnyt väärin?
Miksi tapahtuu kaikkea mikä saa pääni menemään täysin sekaisin?

Se Eräs melkein tappoi itsensä ja pari muuta... Minä olen niin vihainen, että voisin lyödä sitä ihmistä... Ja lujaa...
Voi helvetin vitun perse.. Miksi minun exäni täytyy olla tuollainen ääliö?
Minkä helvetin takia ihminen lähtee ajamaan autoa järjettömässä kännissä?
Jonkinlaisia onnenenkeleitä on ilmeisesti olemassa, kenellekään ei käynyt kuinkaan vaikka muuten jälki olikin aika rumaa...
Jollain typerällä tavalla syytän itseäni Sen Erään alkoholisoitumisesta..
Miksi kaikki mihin kosken, muuttuu paskaksi? Käänteinen Midaan kosketus...

Miksi minulla ei ole enää tunteita? Tai ainakin tuntuu siltä, että olen täysin tunteeton... Olen vain loputtoman surullinen ja ahdistunut. Kaikki muut tunteet puuttuvat.
Yön pimeinä ja unettomina tunteina tulee mieleen kaikenlaisia hulluja ajatuksia...
Mitä jos minä en olisikaan enää olemassa? Menettäisikö kukaan mitään korvaamatonta?
Tuntuu, että ei.. Toki ihmiset olisivat aluksi surullisia, mutta kyllä he toipuisivat. Kaikilla menisi paremmin, kun minä en olisi pilaamassa kaikkien elämää.
Vittu. Miksi tämä paha olo ei mene pois?
Haluan itkeä, mutta en osaa. Mikä on mennyt pieleen?
Voiko rikkinäistä korjata? Osaako joku korjata rikkinäistä mieltä?
Helvetti. Vihaan itseäni.


Miksi minulla on niin paljon kysymyksiä, mutta ei ollenkaan vastauksia?




0 ajatusta: