BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanhat päiväkirjat - osa 5 (vuosi 2004)


Olin vuonna 2004 8.-9. luokalla. Painoja en ole päiväkirjaan tuolloin enää kirjoittanut. Muistaakseni minulla oli sitä varten jokin vihko, mutta se on kadonnut (tai kadotettu tarkoituksella).. Harmi. Olisi ollut ihan kiva tietää mitä vaaka on silloin huutanut. Muistan jossain vaiheessa tuskailleeni pitkään 52 kilon kohdalla ja jossain vaiheessa sain painon putoamaan nelosella alkaviin lukuihin.
..ja kukaan ei huomannut, että mikään olisi vialla.

31.1.2004
"Tekis vittu mieli juua kännit - ei sen takii et juhlisin, vaan sen takii et vituttaa... Mut tääl mä vaan istun apaattisena ja sitte ku kukaa ei nää tai kuule ni hakkaan tyynyy tai itken ihan vitusti"


8.2.2004
"Mein ukko on vissiin jättämäs mein mutsii. Mein mutsi vaan ruikuttaa sille jotaa: "Älä! Sä et voi tehä tätä mulle! Mä tapan itteni, mä en voi elää!" jne. Ei säälitä mutsin puolest yhtää!! Oma moka, mitäs petti kännipäissää! Telkesin ton mun huoneen oven, toi akka saattaa keksii mitä vaan. Ottaa kuitenki jonku puukon etc. Nyt se ukko vissiin jätti mein mutsin. 99,9%:n varma... En pysty nukkuu tänä yönä. Mutsi voi keksii mitä vaa."

9.2.2004
"Vittu ku mä en voi soittaa kellee.. Nyt oikeesti on nii vbitun huono olo... Tai fiilis on sellane.. Iha ku ois sisältä tyhjä.. Ei niiku tunne mitää.. Vaan tyhjää.. Mä en ymmärrä itteeni.."

14.2.2004
"Vittu taas mutsil ja ukol oli joku älytön riita... Mutsi kävi kilisee mulle ihan vituksee ja sillee. Sit mä vaan huusin sille: "Vittu anteeks et oon olemas..!" ja painuin takas omaa huoneeseen. Eipä tuntunu kauheest muijaa häiritsevän.. Nyt se tuli silittää päästä ja sano hyvät yöt. Sil on vittu pääs vikaa"

24.4.2004
"Mei mutsi on taas juhlimas jossaa. Vittu se ei varmaa tuu kotii enneku huomen. Vitun huora. Se on käyny täs lähiaikoina juhlimas vähä useemmikii.. Jooh... Iha vitun sama mitä se ämmä tekee.."


16.7.2004
"Se *pojan nimi* söi ihan saatanasti! 4 ryynimakkaraa, kasvispurilaisen ja makkaraperunat (ilman makkaroita)... Ja yritti saaha mutkin syömään (ei kiitos)"


1.9.2004
"Must tuntuu et mä oon ihan ulkopuolinen. En oikeestaa kuulu mihinkään ja kukaan ei kerro mulle mitään.
Olis vaan vissiin parempi et kuolisin. Kuka mua kaipais?? Vittu, ei kukaa!! Tulee vaa vissii vakioo siit et stressaan kaikest ihan hullust ja muutekii kaikki paska kaadetaa mun niskaa"


3.10.2004
"Porukat on tiistain-torstain jossain kylpyläs ko mutsi täyttää 40. Hitto, ihan hyvä et ne lähtee ko mutsi on ihan kilsuis ja yks yö heräsin siihe ku nuo tappeli"


30.11.2004
"Nyt palaa oikeest hermo mein luokan kaa. Perseestä koko paska! Mä en jaksais enää mennä ees kouluu ja sielkii vaa vituttaa koko ajan ja tavarat lentelee ymsymsyms..."


26.11.2004
"Mä oon miettiny viime kesää.. Ja sitte... No... Sitä ku *tytön nimi* kuoli.
En mä oo oikein muistellu sitä juttua, muta nyt sit vaan tulee yht'äkkii sellanen kauheen surulline olo. Niiku toissapäivänäkii. Sit mä meinasin kertoo jollekkii kaverille siit milt musta tuntuu. Sit mä huomasin et ei mul oikeestaa enää oo sellasii frendei"


Uudenvuodenlupaus vuodelle 2005
"Älä lupaa mitää, ku et kuitekaa voi antaa ku tyhjiä lupauksia..."

Loppubonuksena otteita ystäväkirjasta:

Siskon vastaus kysymykseen "Veikkaan, että sinusta tulee isona": köyhä
..ja oma vastaus: pulsu

0 ajatusta: