BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanhat päiväkirjat - osa 4 (vuosi 2003)


Olin tuolloin 7.-8. luokalla. En edelleenkään tajua miten kukaan ei nähnyt, että kaikki ei ole hyvin.. Jälkeenpäin sitä miettii, että kunpa joku olisi huomannut.. Ehkä minä en olisi nyt tällainen...
Täytyy kyllä todeta, että yläasteaikana olen ollut verbaalisesti kovin rajoittunut (tai ehkä se kuuluu ikään), joka toinen sana tuntuu olevan vittu, perkele tai saatana.

6.3.2003
"Koht mä tapan itteni ihan oikeesti.. Mein faija valitti taas ja laitto mut kuukaudeks kotiarestii jostai kutosen koenumerost. Vittu kuukaudeks, ei tuu mitää. Nyt mun elämä on vaan jotai paskaa koulua ja tyhmii harrastuksii."

4.4.2003
"Vittu mä tapan itteni, näin sellasest untakii. Kaikki vihaa mua. Pitääks taas viillellä? Vittu että mulla on paha olo. Mä itken hervottomana koko ajan... Miltäköhän kuoleminen tuntuu?"


18.4.2003
"Oon nyt 165cm pitkä ja painan jotaa 55kiloo, eli liikaa. Itteni mielest oon oikeesti liian lihava"


2.5.2003
"Vappu on menny ihan päin persetä. Olis pitäny sanoo *pojan nimi* (sillo ku se kysy vittuillessaa et annaks sille) et paljo maksat.."


5.5.2003
"Tulee leikittyä tuolla puukolla aika usein. Mä oon vissiin jotenkii mielisairas. Pitäsköhän puhuu täst homskast jollekkii?"


17.6.2003
"Haluisin joskus kirjottaa kirjan.. Ja sit haluisin lähettää sen ihan oikeesti kustantajalle. Toivoisin et voisin julkasta joskus ihan oikeesti oman kirjan"


5.8.2003
"Oon vielä elossa.. ihme. Vittu ei mul oo tääl yhtää oikeeta kaverii. Pitäskö mun vakavasti harkita sitä hoitoon menoa.. Välillä tulee vedettyä nuppi sekasin jollain vitun tabuilla mitä pöllin porukoilt. Muutamast koulupäiväst en muista mitää"


5.9.2003
"Se sano et se ei tajuu mua ja se ei tunne mua hyvi ku oon kuulemma "liian kova". Ja pah. Ite on vittu pumpulia"


26.9.2003
"Lähen varmaan ens viikolla juomaan, jos saan rahaa. Ostan varmaan puol litraa tai litran leijonaa. En jaksa ostaa lantrinkii ku menee ilmankii"


5.10.2003
"8kk kotiarestia juopottelusta. Vittu"


6.10.2003
"Onkohan mulla yhtään oikeeta ystävää? En voi puhuu mun asioista kellekkään. Tai no voin mein koiralle, mut en mä oikeen uskalla sillekään puhuu ku vanhukset saattas kuulla. Ja sit kaikki menis päin hevonvittua. Ta no.. On menny jo"

0 ajatusta: