BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanhat päiväkirjat - osa 2 (vuosi 2001)


Vuonna 2001 olin 5.-6. luokkalainen. Jotkut teksteistä saavat naurunpyrskähdyksen karkaamaan suusta, mutta osa taas pistää miettimään, että miksi minä olin jo "vähän vinkasahtanut" noin nuorena.

3.1.2001
"*piirros itsestä* 
Toi on aika tyhmän näköne - niiko mäkin!"


15.1.2001
"Äiskä skitsoo nykyään joka asiast.. Se ei oo kivaa! Nyt ku sen "alennan viikkorahaas"-uhkailut ei enää toimi, se soittaa heti iskälle ku tulee vaikeutta mun kanssa. Se on aika vammast. Aamulki sanoin "joojoo", ni se sit vaan tällein: "Opettele puhumaan kunnolla, tuo ei ole oikea äänensävy". Sit meil tuli siitkii riita. Me ei vissiin voida keskustelle kunnolla ku joka asiast tulee riita! Se ei todellakaan oo kivaa, sit ku Sisko on äiskäst ihan selväst kivempi. Se ei huuda ikinä Siskolle, koko ajan vaan mulle. Äiti ei varmaan enää ees pidä musta"


28.1.2001
"En haluis mennä huomen kouluun. Tai no joo, mut ku siel on ne yhet"


28.2.2001
"En saanu taaskaan unta, valvoin klo 3 asti"

8.3.2001
"Ukki kuoli. Toivottavast mummi ei kuole"

17.4.2001
"Söin karkkii ihan sikana. Oon lihonu vissii 5 kiloo"

18.4.2001
"Tänää tein ekaa kertaa sen mitä ei sais tehä. Lintsasin koulusta"

21.4.2001
"Ollaa vaan tapeltu koko päivä (mä, Sisko ja äiti). Äiti käy vähän väliä antaa mulle tukkapöllyjä ja Siskolle vaan sanoo: "Oo kunnolla". Mä vihaan äitiä"

28.4.2001
"Äiti vaan huutaa ja repii hiuksista. Äiti, jos sitä enää äidiks haluun kutsua, on ihan hölmö"

3.5.2001
"Katoin K-16 seksirainan. Se oli hyvä. Se ukko runkutti koko ajan niit naisii ja ne naiset pani sitä"

10.5.2001
"Äiti sano et sil on huomen joku leikkaus, joku "naisten asia" eikä se kerro siit mullekkaa. Mä luulen et silt poistetaan jotain"

17.5.2001
"Kävin harkois, mut en tehny siel mitää. Oon läskistyny. Kauhee maha..."

22.5.2001
 "Äiti anto mulle kirjan "Nyt puhutaan seksistä". Se on seonnu"

28.5.2001
"Uusi sana, jonka olen oppinut toukokuussa 2001: vitun ekoistilehmä"

1.6.2001
"Illal äiti kävi saunas ja se oli jättäny Fizz-siiderin pöydälle ni mä vähän maistoin"

12.6.2001
"Luin äiskän tekstarit. Se tekstailee jonkun ihme äijän (ei oo iskä) kanssa. Ne viestit on tälläsii:"Moi rakas". Ällöä!"


22.6.2001
"Mä söin ihan sikana karkkii ja ökäsin yöllä.. Yök!"

19.9.2001
"Palautin sen "Kallen inttivuosi"-kirjan, kunnon homokirja"

2 ajatusta:

ღ Crystal kirjoitti...

vitun ekoisitilehmä on ihana sana :D

vanhoija merkintöjä on mielenkiintosta lukea ja hätkähdyttävintä on siitä oivaltaa, että: sehän olen minä ja minä olen kirjoittanut tollasia juttuja.. wau. toisaalta oon yllättynyt itse positiivisesti ja joidenkin tekstien kohdalla mietin monttu auki.. ei mitähä h'lvettiä... o.O

pirttis kirjoitti...

Crystal: juu, vitun ekoistilehmä kyllä nauratti ihan urakalla :D

Se on jännä lukea noita näin jälkeen päin, kun ei itse muista paljoakaan.. Osa jutuista on ihan hauskoja, mutta siellä on liikaa surullista luettavaa :/