BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanhat päiväkirjat - osa 1 (vuosi 2000)


Sainpas vihdoinkin nuo vanhat päivikset tuotua tänne ja lueskelin ne läpi. Ei ollut kivaa luettavaa.
Paljon nuo sisälsivät liibalaabaa pojista, mutta oli siellä sitä asiaakin. Harmi, että en ole pentuna osannut olla kovin analyyttinen vihani kanssa.. Minun on ollut selkeästi huono olla, mutta en ole sen kummemmin miettinyt mistä se johtuu.
Olen ilmeisesti repinyt noista sivuja ja hävittänytkin muutaman päiväkirjan. Harmi, niissä olisi saattanut olla jotain kultaakin kalliimpaa hoitokeskusteluja ajatellen..

Noh, lähdetäänpä liikkeelle vuodesta 2000. Eli olin 4-5. luokkalainen. Piti ottaa mukaan pari niin hölmöä päiväkirja, että ei ole tosikaan :D

6.5.2000
"Painan 40kg ja oon noin 153cm pitkä"

25.5.2000
"Tänää oli ypin kokeet ja ne oli ihan lellit!"

3.6.2000
"Tänää oli vipo päivä kouluu. Sain mahtavan todistuksen. Sit mentii johokii saakutin kukkakauppaa ja oltii siel puoltoist tuntii"

3.6.2000
"Vedän irttareita naamaan nii paljon et koht varmaan oksennan"

8.6.2000
"Miten joku voi pitää gekkoa lemmikkinä? Niitten kans ei voi leikkiä, ne on samanlaisii ku linnut. Kalatkii on kivempia, kaloja voi sentää seurata tuntikausia katsoen mitä ne tekee. Mut linnut ja matelijat, siis liskot, kilpparit, käärmeet. Ne on maailman tylsiNpiä lemmikkieläimiä"

9.6.2000
"Oon myöhästynyt kerra elämässäni koulusta ja se oli maailman nolointa. En haluu myöhästyy enää"

13.9.2000
"En tiiä miks... Ostin Ässä Mixin ja Star Wars-jäden.."

29.9.2000
"Nämä asiat olen oppinut syyskuussa 2000: Ei saa kiroilla tunnilla ääneen"

7.10.2000
"Söin mahan kipeeks karkeista!"

15.10.2000
"Käytii viemässä iskä aikasee aamulla lentokentälle. Itkin siellä ku vesiputous. On jo nyt isiä ikävä"


19.10.2000
"Syötii nii paljo kaikkee hyvää et oksettaa!"


2.11.2000
"Aamu alko ihan kivasti, mut sit äiskä alko huutamaan ja kaikkee. Ni sit siit tuli ihan hölmö päivä"


11.11.2000
"Syötii kaikki karkit mitä talossa oli"

14.12.
"*tytön nimi* vaan hetkutteli peppuaan ja yritti olla sexy. Mut ei se varmaankaan ollu... Mist mä tiedän. Must se näytti aika nololta"

Teksteissä vilistävät lähes viikoittain: "naposteltiin sipsiä", "kävin mussuttamassa kaikkee hyvää", "söin koulussa sitä, tätä ja tuota". Tiedän merkinneeni päiväkirjoihin kaikki herkuttelupäivät.. Miksi ihmeessä minä olen jo noin pienenä kiinnittänyt syömisiini liikaa huomiota? Surkuhan tässä tulee..


0 ajatusta: