BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanhat päiväkirjat - osa 3 (vuosi 2002)

Vuonna 2002 olin 6.-7. luokkalainen.
Liikuntapäiväkirja alkaa loppuvuodesta. Se on melko surullista luettavaa... Joka ilta olen tehnyt 200-600 vatsalihasliikettä ja tuohon harjoitukset ja liikuntatunnit yms. lisäksi... Liikuntaa on aivan liikaa tuon (tai minkään?) ikäiselle.. En tajua miksi kukaan ei puuttunut tuohon mitenkään.
Kiljuohje koulukalenterissa nauratti... Hyi hitto. Kaikkea sitä on joskus tullut tehtyä.


25.1.2002
"Oon vähän kipee, tulin koulust kesken pois. Särki päätä. Ope taas vamuili jotain omiaan"


1.2.2002
"Sain eile saksan kokeest 7½.. Saksa on syvältä, et ei pahemmi kokeet kiinnosta!"


16.2.2002
"Mun pitäs varmaan mennä tarkastuttaa näkö terkkarille, mut en sillei uskalla. En halua, et mua kiusataan lasien takia"


21.3.2002
"Huomen ois harkatkii! Enkä haluu mennä niihi! Mä sanon et mun polvi on kipee! Ja jos ne sanoo et kyl mun pitää mennä mä en mee. Tuun bussil kotii ja sanon et polvi oli niin kipee et siihen sattu ku käveli. Ko en ihan oikeest jaksa mennä!"


16.4.2002
"Joku vanha mummo tuli huutaa meille ja me naurettii. Se ei oikee tykänny"


17.4.2002
"En tiiä kumman paidan laitan, jos laitan ne päällekkäin näytän joltai pöljält-läskilt"


13.5.2002
"Must tuntuu et mein äiskää ei kauheest kiinnosta. Ei sitä kiinnosta mikää mitä mä teen!!
Sit opekii valitti jotaa et mä en seuraa tunnil. Ketä kiinnostaa!? Ei ainakaa mua!! Hitto ei jaksais mennä kouluu"


19.5.2002
"Mun kuukautiset alko! Äsken! Kauheeta! Oonks mä nyt sit joku "nainen"!? Eilen viel elin ihan normaalia elämää ja nyt "vuodan kuiviin"!!!
Tajusin nyt just äsken yhen kauheen asian! Mä oon jotain 163cm, en kai mä jää tälläseks!? Äiti on mua about 15cm pitempi! Jäänk mä tälläseks laudaks-snadiks-possuks!?? Mä en haluu! Musta on ennustettu päälle 170cm! Oonks mä jotenkii omituinen!?"


10.6.2002
"Se *pojan nimi* heitti mua päin kiven ja se meni mun paidan sisälle!! Sit mä laitoin sen paidan sisälle kourallisen kiviä..."


13.6.2002
"Brad Pitt on vanha kurppa!!"


4.11.2002
"Jos asuisin kaupungis, en ois näin läski ja ruma"


10.11.2002
"Olen hylkiö. Vihaan mun elämää. Vihaan kaikkia. Mä en kestä, koko maailma kaatuu päälle! Ja mä jään alle... Pelkkää yksinäisyyttä ja itsesäälissä rypemistä. Kerron syvimmistä ongelmista vaan kirjekamuille"


9.12.2002
"Olin koko viime viiko kipee... Tai noh. Kipee ja kipee... Ei vaan toi koulu oikein huvittanu"

0 ajatusta: