BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanhat päiväkirjat - osa 6 (vuosi 2005)


Vuonna 2005 päätin peruskoulun ja pääsin ammattikouluun. Olisi kiva katsoa elämäänsä taaksepäin ja sanoa, että onpas teini-ikäisenä ollut mukavaa, mutta ei tuota voi tehdä kun lukee näitä tekstejä..

3.1.2005
"Nyt kello on 2, mut mua ei vaan väsytä. Ja tänää pitäis mennä kouluukii. Voi paska"


1.3.2005
"Koulus must tuntu siltä et mua ei haluta mihikää. Ei kukaa oikee enää haluu olla mun kaa, en tiiä mist johtuu"


24.3.2005
"Must alkaa tuntuu et mul on oikeest pääs vikaa, ku oon aina tällanen perkeleen masistelija. Sitte ku nää on ihan hölmöi juttui mist mulle tulee paha mieli. Meinaan käyä itkee koko aja"

25.3.2005
"Käy vituttaa ku elämä potkii päähä koko aja. Ja just ku oot nousemas ylös ni sit sut revitää takas maihi ja potkimine jatkuu. Mä en kyl jaksa.. Oikeesti.. Vois mennä tupakalle.. Se on kyl epäterveellistä. En mä tiedä... Kuoleepahan nopeemmi"

27.3.2005
"Mä en ikin pääse täst paskast mielialast eroon. Joskus sitä käy miettimää et oonks mä oikeesti sairas? Ja et tarttinks mä jotai psykologia? Et onks mun kokemukset vaikuttanu mun psyykkeesee jotekii negatiivisesti? No en tiiä, mut pitää vaa jaksaa"

5.5.2005
"Vähä oli äsken vitun outo kohtaus tai joku. Pelotti ihan saatanasti. Yht'äkkii tuli vaan semmone olo et apua, mitä jos mä kuolen? Kauhee kuoleman pelko tuli vaan jostai. Oonkoha mä oikeesti mielisairas??? Tarviinks mä jotai ammattiapua??
En tiedä..."


9. luokan kokeiden omat kommentit kalenteriin:
"en lukenu, ei kiinnostanu lukee, en jaksanu lukee, unohin lukee, lunttasin..."


9. luokan äidinkielen opinnäytekansio
"Aina ei oo pakko olla vahva,
olla yksin.
Sä voit päästää jonkun sun jääkerrokses sisälle.
Ei sulle naureta.
Sä saat huutaa.
Sä saat kirota.
Sä saat kiljua.
Sä saat itkeä,
ja sua ymmärretään"

25.7.2005
"*Miehen nimi* on parasta mitä mulle on ikinä tapahtunu. Pitää pitää kiinni noi hyvästä miehestä. Toivottavast se jaksaa kattella mua..."

Tähän loppuvat merkinnät.. Tiedä sitten että miksi.. Muistikuvani mukaan olen kyllä kirjoittanut päiväkirjaa myös amiskassa, mutta olen joko repinyt sen tai se on vain kadonnut johonkin jemma nimiseen paikkaan..

---

Tänään kävin juttelemassa taas terkkarin kanssa ja tämän päivän aiheena olivat nämä vanhat päiväkirjamerkinnät.
Lääkärin pitää nyt kuulemma pohtia meikäläisen jatkohoitosuunnitelmia. Kun kuulemma jo näin pitkään ja noin varhaisessa alkaneet ongelmat syömisen kanssa jne, vaatisivat vähän osaavampaa henkilöä (ei helvetti.. tämä syömisrumba on alkanut ollessani 4. tai 5. luokalla eli noin 13 vuotta sitten..). Saa nyt nähdä, että mitä se Rouva Lääkäri päättää: menenkö psykiatriselle sairaanhoitajalle, psykologille vai jatkuuko hoito tällaisenaan.

ps. jo yli 300 blogitekstiä koossa. Kiitos kaikille rakkaille lukijoille siitä, että jaksatte roikkua mukana <3

0 ajatusta: