BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

tiistai 17. marraskuuta 2009

Ahdistus

Tänään on ahdistanut koko päivän melko paljon.
Ruoka on ahdistanut. Mies on ahdistanut. Parisuhde on ahdistanut. Työnhaku on ahdistanut. Oma keho on ahdistanut.
En edes tiedä mitä pitäisi kirjoittaa...


Mies olisi halunnut seksiä tänään, mutta minulla (taas vaihteeksi) ei ollut pätkän vertaa kiinnostusta...
Mies taisi hieman loukkaantua ja alkoi mutista jotain siitä, että minä en pidä hänestä ja minä en pidä häntä haluttavana jne... Taisi olla osittain läppää tuo, mutta ahdistuin siitä silti.

Minun olisi niiiiin tehnyt mieli ahmaista purkillinen karkkeja naamariin. Mies on mussutellut niitä tuossa pari päivää ja minä olen "joutunut" tuota touhua sitten katselemaan. Pahinta ehkä on kuitenkin ollut se, että nuo karkit tuoksuvat melko voimakkaasti.
Lisäksi olisi tehnyt mieli syödä se B&J-jäätelö loppuun vaikka siitä en erityisemmin pitänytkään.
Olen himoinnut myös sitä Lidlin sorbettijäätelöä ja lähdin jo melkein kävelemään kohti natsisiwaa, mutta sain estettyä aikeeni... En voi taata ettenkö sortuisi viimemainittuun elintarvikkeeseen (jossa muuten on "vain" 322kcal koko 500ml purkissa) ennen seuraavaa luvallista läskipäivää...


Tänään olisi pitänyt olla lepopäivä, mutta käytiin silti n. 5-6kilsan iltalenkillä koissun kanssa.

Syömiset ovat olleet tänään tällaiset:
kahvi + sokeri - 11kcal
2 palaa Lidlin "neliöpitsaa" - 428kcal
250g maitorahkaa - 145kcal
150g viinirypäleitä - 108kcal
=693kcal

1 ajatusta:

Josephine kirjoitti...

Hei, jos on sorbetin ystävä, niin kannattaa kokeilla niitä Pirkan Fruit & Ice tuotteita. Niissä on tosi paljon vähemmän kaloreita, kun normijätskissä. Ite vaan oon enemmän sitä B&J's tyyppiä, valitettavasti...