BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 26. marraskuuta 2009

Ahkera, mutta samalla niin laiska...

Tänään olen ahkeroinut kuin pieni orava, mutta samalla on laiskottanut kovasti.
En nimittäin ole jaksanut niuhottaa kaloreista ja tuli tuossa yksi donitsikin syötyä. Plääh.
Ei mitään hajua kuinka paljon kaloreita on kaiken kaikkiaan syöty, koska syötiin tänään anoppilassa lohilaatikkoa, eli en itse ruokaa tehnyt. Joten eipä kaloreista ole niin mitään tietoa.

Olen jaksanut tänään väsätä joululahjahommelit hyvään kuosiin. Enää pitää pari paketoida ja miehen lahjan tilasin netistä.
Kovasti mies yrittää arvuutella, mitä ostan ja hän on nyt aivan varma, että olen muka ostanut hänelle yhden leffan. Yllättyypähän sitten jouluna totaalisesti :D
Lisäksi sain joulukortit kirjoitettua. Hyvä minä!

Kuntopyörääkin kävin polkemassa tänään. 45min, n. 17km, kaloreita pyörän mukaan paloi 380 ja sykkeet siinä 120-130.
Ja poltetut kalorithan sitten tulivat takaisin, kun päätin vetäistä sen donitsin kitusiini...


Huomenna on päivä, jota olen taas odottanut n. viikon. Eli herkuttelupäivä :D
Jospa huomenna osaisi ottaa vähän iisimmin, ettei ole ihan turvonnut olo kolmea päivää tuon jälkeen...

Tänään olen syönyt:
kahvi sokerilla - 11kcal
kahvi ilman sokeria - 3kcal
100g viinirypäleitä - 72kcal
259g maitorahkaa - 145kcal
pieni lautasellinen lohilaatikkoa - ? kcal
pieni pala rieskaa + becel - 164kcal?
yksi Arnoldsin pomada donitsi - n. 320kcal
= 1200-1300kcal?

0 ajatusta: