BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

lauantai 14. marraskuuta 2009

F a i l

Tänään se tapahtui. Nimittäin ensimmäinen total fail koko laihiksen aikana (mitä tätä on takana, kohta 7 vai 8 viikkoa?).
En pidä tätä kuitenkaan maailmanloppuna vaan huomenna jatketaan normisti ja laihtuminen jatkuu :)


Eilen oli puolittainen läskipäivä. Tai söin kyllä mitä halusin, mutta melko vähän ja karkkihammasta jäi kolottamaan. Joten ajattelin, että vedetäänpä sitten myös tänään homma läskiksi ettei tule sitten repsahdeltua jatkuvasti seuraavan kahden viikon aikana.
Tai siis aluksi olin kyllä sitä mieltä, että tänään vedetään pienillä kaloreilla, mutta muutinpa mieltäni sen jälkeen kun olin käynyt anoppilassa saunomassa ja polkemassa kuntopyörää (30min, 11,5km, 280kcal, sykkeitä en tiedä, koska ei jostain syystä mitannut kunnolla).

Saa nähdä miten kaloreita kertyy huomenna. Meidän nimittäin pitää mennä minun vanhempieni kanssa syömään.
Jos söisi siellä suht normisti ja muuten sitten vähemmän?

En tiedä onko miehen äiti huolissaan minusta. Hän huomautti minun laihtuneen, kun käytiin siellä kyläilemässä.
Ja kun olin kahdesti kieltäytynyt marjakiisselistä, hän alkoi udella että olenko nyt liikunnan lisäksi tarkkailemassa ruokavaliotani ja koetanko laihduttaa. Hän kuulosti hieman kummalliselta.


Tuli eilen työkkäristäkin kirje. Pitäisi hakea koulunkäyntiavustajaksi... Muuten ihan jees, mutta pelottaa että laihis menee puihin sen takia...
En tiedä miten järjestelisin syömiset tuolloin... Lisäksi pelottaa, että koulun opettajat kiinnittäisivät huomiota syömisiini. Tai siis olen itse ollut tuolla joskus vuonna kivi ja keppi oppilaana, joten osan opettajista olen tuntenut jo pidemmän aikaa + tuntuu, että nämä sen takia voisivat olla enemmän huolissaan minusta kuin että emme olisi olleet tekemisissä ollessani pienempi.
En näköjään osaa selittää, mutta toivottavasti tästä nyt jotain selvää saa.
Katsellaan nyt, että saanko paikkaa.

Syömisiä en ala listaamaan, koska ne ovat pahasti failin puolella, eli eipä tässä muuta tällä kertaa.

0 ajatusta: