BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Joulufriikahtaminen

Tänään minulla on ollut lepopäivä liikunnan suhteen, joten olen voinut rauhassa miettiä joululahjoja! Olen ehkä hieman ajoissa, mutta parempi näin päin kuin liian myöhään... :D
Ja lähes kaikille olen lahjat keksinytkin :)
Koska molemmat ovat työttöminä, ei osteta kummin kaimoille lahjoja vaan pelkästään ihan lähisuvulle eli vanhemmille + sisaruksille.
*Siskolleni ostetaan Frendien tuottis, häneltä puuttuu niitä enää pari.
*Vanhempani tykkäävät retkeilystä, joten HongKongista tarttui mukaan 2kpl teleskooppimakkaratikkuja. Tuohon lisäksi ajattelin laittaa kahvikorin (erikoiskahveja, kahvituoksukynttilä, itsetehtyjä kahvimakeisia ja/tai -pipareita + kahvirukous).
*Miehen veljelle ostetaan Powerball. Tämä varmaan tykkää siitä.
*Miehelle ostan varmaan myös tuollaisen, mutta eri mallin (haluaa kuulemma nopeusmittarin siihen myös). Sitten kun keksisi vielä jotain muuta kivaa lisäksi...
*Miehen toiselle veljelle ja tämän tyttöystävälle myös samanlainen kahvikori kuin vanhemmilleni
*Miehen äidin lahja onkin vielä harkinnassa.. Ehkä jotain herkku- tai hemmottelukoria?

--Joko joku muu on ostanut/miettinyt joululahjoja?--

Sitten tähän laihispuoleen:

Eli tänään ei ole juurikaan tullut liikuttua. Koiraa toki olen käyttänyt lenkeillä (aamulla n. 20-30min ja illalla n. 1h), mutta ne ovat sellaista rauhallista tassuttelua.


Ruokailu:

6,5 dl kaalipataa - 415kcal
kahvi sokerilla - 11kcal
1 appelsiini - 101kcal
250g maitorahkaa - 145kcal
1 prk mandariineja - 124kcal
=797kcal

0 ajatusta: