BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

lauantai 10. lokakuuta 2009

Paluu arkeen

Nyt on jatkettu suurin piirtein samaan malliin kuin ennen läskeilypäivää.
Kalorien laskeminen tosin on tänään ollut hieman hankalaa, koska olen syönyt ruokia, joita en ole itse valmistanut.
Söin aamulla pitsan mukana saadun salaatin ja leivän. Arvioni mukaan siinä on noin 380kcal (salaattikastike!!!).
Päivällä käytiin vanhemmillani syömässä spagettia ja jauhelihakastiketta. Siinä satsissa oli ehkä n. 510kcal. Tuli myös syötyä pieni pala puolukkapiirakkaa sekä juotua pari kuppia kahvia (noin 110kcal).
Ja iltapalaksi söin yhden greipin (155kcal).
Elikkä olen tänään syönyt abouttiarallaa 1100-1200kcal.


Kävin tänään myös koiran kanssa melko reippaalla kävelylenkillä. Reippailtiin hieman yli tunti, jonka jälkeen tein parinkymmenen minuutin kuntopiirin. Tuli hyvä olo, kun sai liikuttua.
Melko nopeasti on päässyt taas siihen pisteeseen, että liikunta tuntuu hyvälle eikä pakkopullalle :)

1 ajatusta:

Jenni kirjoitti...

Oon kateellinen sulle, sä onnistut. Sulla on hyvö itsekuri. Mä oon viikon vaa mässänny ja syöny iha mitä sattuu. Tänää ainu päivä millo kävin lenkillä...lastenvaunujen kanssa n. 2-3 km.
Ahistaa. Muttaku tuolla ku on lastevahtina, ni siellä on vaikee kieltäytyy ja sanoo että en mä syö. Kattoot pitkää. Voiku ens viikolla olis hyvä ilma niin pääsis liikkumaan, ku on syyslomakin.