BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

lauantai 3. lokakuuta 2009

Koira koettaa auttaa laihdutusprojektissa..?

Meillä on siis 6kk vanha koiranpentu huushollissa ja tämä selkeästi koettaa auttaa meikäläistä tämän laihiksen kanssa ;)
Eli vanhempani tulivat kylään ja toivat tullessaan ihanan näköisen kuivakakun puolikkaan. Teki kovasti mieli maistaa sitä, mutta tyydyin kupposeen kahvia ja toivoin, että pystyn vastustamaan houkutusta myös illalla.
Noh, eipä tarvitse vastustaa houkutuksia, kun tuo meidän possu, jota koiraksikin kutsutaan, kävi salaa vetäisemässä lopun kaakkelssonin naamariinsa. Koira näytti hieman turvonneelta kakun hotkimisen jälkeen :'D

Tänään on ollut lepopäivä liikunnan saralla. Koiraa tietty olen ulkoiluttanut, mutta ei mitään rankkaa hikiliikkumista.

Mies ei ole oikein tykännyt, kun olen kuolaillut iPodeja tuolta huutonetistä tänään... Sanoi, että minun liikuntainnostukseni käy meille kalliiksi :D
Kovasti houkuttelisi iPod Nanon osto... Vaaleanpunainen, violetti taikka limen värinen soitin olisi muksa :)

Tänään syömiset ovat olleet tällaiset:
2 isohkoa porkkanaa - 64kcal
verigreippi - 142kcal
kahvi + sokeripala - 11kcal
130g riisiä - 159kcal
150g broiskusuikaleita - 200kcal
banaani - 106kcal
150g viinirypäleitä - 108kcal
250g maitorahka - 145kcal
=934kcal

1 ajatusta:

Jenni kirjoitti...

Hihii, fiksu koira teillä. :)
Mie oon liikunnan suhteen taas laiskotellu hirveesti x__x No tänää on pakko lukea kokeisii ei kerkee lenkille. Mut ens viikolla oon joka ilta lapsevahtina ni pitää laittaa tyttö rattaisii ja lähtee kävelee :)

Mäki oon kuolannu noita ipodeja.