BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

torstai 7. tammikuuta 2010

Kiirettä pukkaa...

Tänään on ollut kovin kiireinen päivä...
Olisi tehnyt mieli nukkua päikkärit, mutta enhän minä mitään sellaisia ehtinyt.

En tajua miksi ihmeessä minulla on ollut tänään suuri halu "kiduttaa" itseäni.
Aluksi heti aamusta minun teki kovin mieli mennä vaakaan. Estin itseäni tekemästä niin.
Ja kaupungilla ollessani minun olisi tehnyt mieli mennä vaatekauppoihin sovittelemaan vaatteita. Mitä hyötyä siitä olisi ollut, että olisin yrittänyt ahtautua koon 36 farkkuihin? Ei mitään, olisin vain masentunut, kun housut eivät olisi mahtuneet jalkaan :p

Heti aamusta käväisin työkkärissä tekemässä suunnitelmia. Huomenna pitäisi soitella pari puhelua, jos pääsisi vaikka palkkatuella töihin niin olisi todella hyvähienomahtava homma! :)
Jos palkkatukityö ei ota onnistuakseen, niin menen sitten työharjoitteluun johonkin päiväkotiin tms.
Kirjastossa kävin lainaamassa ihan "asiakirjallisuutta" noin huvin vuoksi, jos se auttaisi kouluun pääsemisen suhteen.

Kävin myös yhden kaverin kanssa kahvilla. Tämä sanoi, että minun on turha enää laihduttaa ja olen kuulemma alipainoinen...
Tjaa-a... Sama kaveri sanoi myös 75-kiloiselle minulle, että turhaan laihdutat.
Että jotenkin ei vakuuta.
Olen kyllä miettinyt tätä laihduttamista.. Tarvitsenko tätä todella?
Katsellaan nyt... Kyllä minulla on tarkoitus tätä "ruokavaliota" jatkaa enkä aio lopettaa (ainakaan vielä). Olen vain pohtinut, että onko 55kg liian vähän minulle? En tiedä...
Moni varmasti ajattelee, että ämmä ei vain onnistu ja sen takia miettii luovuttamista.
Jätetään tämä aihe tältä erää tähän..

Oih.. Huomenna olisi mättöpäivä ^_^
Suunnitelmissa sipsejä, karkkia ja pitsaa :D

PÄIVÄN THINSPO

Sofia Boutella


Syömiset:
3dl jauhelihakeittoa - 120kcal
4 piparia - 120kcal
kauraleipäviipale + oivariini - 107kcal
tee + sokeri - 11kcal
kahvi + sokeri - 11kcal
nuudelisetti (nuudelit, kasvikset, ketsuppi) - 399kcal
= 768kcal

3 ajatusta:

Polenka kirjoitti...

Jos saan sanoa, niin minusta ainakin alle 55 kiloa olisi aivan liian vähän. Kyllä aikuisen naisen pitää nyt vähintään sen verran painaa :) Minun mielestäni kannattaa ehdottomasti lopettaa viimeistään siihen, olet nyt jo laihtunut kovasti. Paljon liikuntaa (ja tarpeeksi ruokaa!) niin pysyy kiinteänä ja hyvännäköisenä.

KANDEE kirjoitti...

sun bmi on nyt toi 20? ei sekään oo kauheen paha :) ja ei kannata laihduttaa liikaa ku sit siihen laihdutukseen takertuu liikaa ja kaikki pyörii vaan sen ympärillä. kannattaa lopettaa sit ku tuntuu ite hyvält ja keskittyy siihen et se paino pysyy siinä missä haluaa:)

vadelma kirjoitti...

Mun mielestä toi BMI 20 ei oo ollenkaan paha. Se kuulostaa just hyvälle :)