BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 11. tammikuuta 2010

Melkoinen morkkis


Perjantain kännäily ja läskisapuskan vetämisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa, mutta kun minä heikko ja kurja ihminen menin jatkamaan sitä mässäilyä myös lauantaina.
Ja sunnuntaikaan ei mennyt ihan kuten olisi ollut toivottavaa.
Tuon vuoksi olen kartellut omaa blogiani, yksinkertaisesti hävetti liikaa. Mitä minulla olisi ollut sanottavana? "Olen lihava sika, älkää tehkö kuten minä tein"?
Muiden blogit olen kyllä käynyt lukaisemassa.

Lauantaina tuli jatkettua siis läskilinjalla (mäkkäriä, sipsejä, kakkua....). Krapulalla lienee ollut osuutta asiaan.
Kaloreista ei mitään tietoa ja en edes sen kummemmin tahdo asiaa ajatellakaan.

Eilen päivä meni iltaan asti ihan ok. Sitten naapurit pyysivät meitä katsomaan leffaa. Ja siellä tuli sitten syötyä poppareita. Perkele.

Tänään syömiset ovatkin sitten pysyneet hallinnassa.
Tiedän tiedän, lupasin nostaa kalorimäärää, mutta nyt tuntuu että en pysty siihen. Vielä.

Tein eilen jonkinlaista kasviswokkia. Helppoa ja nopeaa. Parempaa olisi varmasti tullut, jos olisin jaksanut käyttää tuoreita vihanneksia pakastettujen sijasta, mutta ei tämä nytkään pahaa ollut :)
Resepti näyttää tältä:
1 prk Pirkan BBQ-dippiä (olen nyt totaalisen ihastunut tähän tököttiin!) - 462kcal
1 pss Mexicana wokkivihanneksia - 189kcal
1 tlk makeaa maissia - 217kcal
=868kcal
Ruokaa tuli noin kilon verran eli 100grammassa on abouttiarallaa 83kcal.

Aamupaino tänään: 58,9kg... +1,2kg viikossa.
Eli nyt pitää arkena pysyä "ruodussa"! Ajattelin syödä keittoja tms.
Perjantaina olen menossa toiselle paikkakunnalle tapaamaan kavereita ja (valitettavasti) myös tulee ohimennen nähtyä "kavereita".
Tahdon näyttää laihalta (no se ei ehkä onnistu.. hoikalta?) ja kauniilta enkä enää siltä oksettavalta norsulta, joka olin siellä asuessani.
Tahdon, että nuo läskejäni ilkeästi kommentoineet huomaavat mitä olen saanut aikaiseksi. Tämä tuottaa minulle jollain sairaalla tapaa suunnatonta mielihyvää, koska tiedän että iso osa näistä ihmisistä on itse lihonut!
Hah, siitäs saitte.
Säälittävää, tiedän. Mutta hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset :p

En ole tainnut mainita, mutta se palkkatuki työpaikka meni sivu suun. Paikka oli täytetty ennen kuin ehdin siitä kysellä tai edes saada tietoa siitä.
Huomenna menen kuitenkin haastatteluun, jos pääsisin kelan työharjoitteluun. Saisi enemmän rahaa + pisteitä pääsykokeisiin. Ja eiköhän tekisi ihan kohtuu hyvää meikäläisen mielenterveydellekin saada jotain "oikeaa" tekemistä.
Pitäkääs peukkuja :)

Jospa tämä vuodattaminen riittäisi tälle päivälle...

PÄIVÄN THINSPO

Eva Green


Eilisen ruuat:
kahvi - 11kcal
tee - 2kcal
300g kasviswokkia - 250kcal
130g tummaa makaronia (punnittu keitettynä) - 137kcal
popcornia - n. 230kcal
=630kcal

Tämän päivän syömiset:
kahvi - 11kcal
250g kirsikkatomaatteja - 53kcal
225g porkkanoita - 63kcal
100g makaronia (punnittu keitettynä) - 105kcal
215g wokkia - 179kcal
=411kcal

6 ajatusta:

AnnaMursu kirjoitti...

Kuinka usein pidät tätä niin sanottua mättöpäivää?=D

pirttis kirjoitti...

Pyrin pitämään vain kahden viikon välein, mutta valitettavan usein tulee syötyä "huonosti" useammin.
Koetan antaa itselleni anteeksi repsahdukset ja jatkaa vain normisti eteenpäin :D


Esimerkiksi ensi viikonloppu menee myös mätön puolelle tuon kaverilla vierailun takia. En viitsi/halua kituuttaa tuolloin vaan viikonloppu menee miten menee, se on sen arvoista :)

geggo kirjoitti...

se on kyllä jännä kuinka paljon muille näyttäminen motivoi! itsekin ajatellessani vanhoja koulu"kavereita" tulee kyllä kunnon halu laihduttaa ja näyttää heille että osaan sitä minäkin :O

M kirjoitti...

Mä niin tiedän mitä tarkotat tolla "Tahdon, että nuo läskejäni ilkeästi kommentoineet huomaavat mitä olen saanut aikaiseksi. Tämä tuottaa minulle jollain sairaalla tapaa suunnatonta mielihyvää, koska tiedän että iso osa näistä ihmisistä on itse lihonut!"

Mua on peruskoulu-aika piikitelty ku olin isompi ku kaikki kaverini, mutta nykyään ku näkee vanhoja kavereita, huomaa olevansa itse lähes hoikimmillaan,
Sit niiltä saa kuulla "miten sä näytät noin laihalta".
Se tuntuu vaan ihan sairaan hyvältä, koska ennen tunsin oloni heidän seurassaan niin ulkopuoliselta aika-ajoin!

KANDEE kirjoitti...

mulla meni vkl ihan samalla tavalla :/ piti perjantaina vähä herkutella ja syödä vähän jotain hyvää muttei muina päivinä ! no lopulta söin sitten koko vkln : ( ei hyvä.. ehkä mä liikun sitte enemmän ni saa neki läskit kulutettua :D

Anonyymi kirjoitti...

juu minustakin (: tsemejä<3