BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Sellainen sunnuntai tällä kertaa..

Tänään päässä on pyörinyt monta ajatusta, joista olen ajatellut, että "tästä pitääkin kirjoittaa blogiin!"
Arvatkaa vaan muistanko enää puoliakaan noista? En.
Pitäisi kuljettaa jatkuvasti mukana muistilappuja ja kynää.

Tänään on ollut taas tappavan tylsä päivä. Alkaa kyllä kyllästyttää tämä kotona kököttäminen. Toisaalta työttömyys sallii minun harrastaa laihdutusta kuten tahdon. Voisin kuvitella, että töissä ollessa en voisi jatkaa tällä tavalla.
Nyt alkaa olla taas aika kehitellä jotain ensi syksyksi. Haluaisin kovasti kouluun, mutta en tiedä mihin ja mille alalle... En edes tiedä haluanko toisen vai kolmannen asteen oppilaitokseen.
Tuntuu, että varsinkin äitini painostaa minua kovasti ammattikorkeaan, mutta en ole sieltä(kään) löytänyt alaa joka kiinnostaisi.
Monella kaverilla tulevaisuuden suunnitelmat ovat enemmän kuin selvät. Olen niin kateellinen... Miksi minä en osaa päättää mitä haluan? Tai en osaa valita edes alaa/koulua, jossa voisin kuvitella viihtyväni edes hetken?
Yhteishakukin taitaa olla ihan kohta? Voihan perse...

Tänään tapahtui jotain mitä ei ole tapahtunut pitkään pitkään aikaan... Valehtelin syömisistäni silmää räpäyttämättä.
Tähän asti olen onnistunut kiertämään miehen kyselyt syömisistäni vaihtamalla puheenaihetta tai mumisemalla jotain epämääräistä. Tänään sitten väitin kiven kovaan, että olen syönyt aamupalaksi 10 kirsikkatomaattia (jotka muuten söin sitten iltapalaksi), jolloin mies oli tyytyväinen ja lopetti hiillostamisen...
Ärsyynnyin, kun tuo tuli kyselemään olenko syönyt aamupalaa sekä mitä olen syönyt ja jos en ole syönyt niin tämä tilaa meille pitsat ja vahtaa, että myös syön omani. Plaah.
Joten panikoiduin ja nyt kävi näin.
Ei hyvä.

Inhottavaa.. Meillä kaapit tursuilevat joulun jäljiltä suklaavuorien vuoksi, jonka vuoksi koetan kovasti pysyä kaukana keittiöstä..
Toistaiseksi olen onnistunut kieltäytymään houkutuksesta. Koetan pitää mielessä, että pian saan syödä herkkuja "luvan kanssa".
Tarkoituksena olisi pitää herkuttelupäivä keskiviikkona tai torstaina. Huomenna tehdään jauhelihakeittoa ja se riittää todennäköisesti 2-3 päivää, jonka jälkeen herkutellaan..
Mumskale... Pitää koettaa jaksaa sinnitellä tuonne asti!

Huominen punnitus ja mittaus jännittää aivan hervottomasti!

PÄIVÄN THINSPO

Courteney Cox Arquette


Syömiset:
300g lihapullakastiketta - 214kcal
150g makaronia (punnittu keitettynä) - 396kcal
230g kirsikkatomaatteja - 48kcal
pullo light kokista - 6kcal
teetä - 3kcal
=667kcal

2 ajatusta:

geggo kirjoitti...

minäpäs menin ja luin koko blogis kerralla eilen yöllä :D
ihanaa, miten kerrot täällä kaikkia reseptejä ja omia liikuntamalleja yms. päivän thinspotkin on aina tosi hyviä ja laadukkaita kuvia :)
kiitos lukuhetkistä ;DD

pirttis kirjoitti...

Kiva, että tykkäsit :)