BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sivut

maanantai 18. tammikuuta 2010

Miksi elämä on niin vaikeaa?

Eilen en kirjoittanut, koska en kyennyt. Avasin kyllä koneen, mutta en sitten kuitenkaan voinut kirjoittaa mitään. Ajatukset olivat liian levällään. Ahdisti.
Koira oli kummallinen ja luulin sen sairastuvan tms ja koin olevani huono omistaja ja vaikka mitä.

Viikonloppu meni kuitenkin hyvin! Oli mukavaa, tuli juhlittua ihan kunnolla.
Ja todella moni ihminen sanoi, että olen laihtunut todella pajon! :)

Tänään olen ollut todella ärtyisä. Enkä edes tiedä miksi.
Ehkä raskaasti syöminen (ja juominen) on saanut mielenkin alakuloiseksi..? Tai ehkä se menkkaränkkä on tulossa tässä lähiaikoina? Kierto on ihan perseellään, joten odottelen Täti Punaista saapuvaksi joko tällä tai ensi viikolla.

Uaaa... En edes tiedä mitä pitäisi kirjoittaa. Vieläkin ärsyttää. Ja en oikeastaan tiedä, että miksi. Olen ärsyyntynyt pitkälti kaikesta mahdollisesta tänään. En tajua itseäni.
Ja syömiset ovat tänäänkin olleet jotain niin järkyttävää, että en edes kehtaa kertoa mitä kaikkea olen syönyt. Hävettää.

Peilistä on katsonut turvonnut norsu, joten se lupailemani kuvapostaus jää joko loppuviikolle tai ensi maanantaiksi...
En vain kestä katsoa itseäni peilistä.. Kuvaamisesta puhumattakaan!
Anteeksianteeksianteeksi...! Tiedän, että kuvapostausta on odoteltu kovasti, mutta en pysty siihen tällä hetkellä. Anteeksi vielä kerran :(

Odotin hirvittäviä lukemia noustessani vaa'alle.. Ja en ollut ollenkaan väärässä odotusteni suhteen: 58,6kg.
Ja tajusin vasta nyt, etten mitannut itseäni aamulla. Noh, jätetään se sinne kuvauksen kanssa samalle päivälle...
Päässä on pyörinyt tuhat ja yksi asiaa, joten tuntuu että en muista mitään... Ja postauksesta varmasti huomaa, että nyt ei nainen taida keskittyä tarpeeksi yhteen asiaan kerralla.
Pyydän siis tässä välissä anteeksi myös sekavaa postausta.

Anoppi ärsytti minua tänään suunnattomasti. En valehtele paljoa, jos sanon että jossain vaiheessa olisi tehnyt mieli hypätä sillalta...
Minulla ja miehellä oli siis jonkinlaista kinaa tänään ja miehen äiti sitten päätti tulla siihen neuvomaan miten riidat pitää selvittää oikeaoppisesti.
Plaah...
Nainen laittoi minut taas syömään tänään ihan liikaa... Piti syödä perunoita, makaronia ja pihvejä... Inhottaaa, kun tämä aina sanoo, että: "kyllähän pirttis nyt syö loput"..
Ilmankos minusta tuli niin lihava, kun minua on käytetty vuosia biojäteastiana...

Varmasti olen taas unohtanut puolet mitä minun piti tänne kirjoittaa. Anteeksi siitäkin.
Tämä on ehkä huonoin ja järjettömin postaus ikinä...
Kiitos niille, jotka jaksoivat lukea tällaista shaibaa ja jaksoivfat kahlata koko tekstin läpi.

Tuli töllöteltyä viikonloppuna MTV:n Paris Hilton's My New BFF-maratonia, joten siitä johtuen PÄIVÄN THINSPOna tänään........

*ylläripylläri*

Paris Hilton


Syömisistä ei puhuta. Huomenna taas niukan ruokavalion pariin. Vatsanseudun turvotus on saatava katoamaan.
Olo on kuin ryhävalaalla.

5 ajatusta:

Josephine kirjoitti...

Minä ainakin olin nähnyt sen dokumentin jo aiemmin, en vain muistanut asiaa, kun noitakin dokumentteja on kai tehty aika monta saman tyyppistä.
Ehkä olisi ollut vähän mielenkiintoisempi, jos se laihduttava henkilö olisi ollut aluksi vähän suurempi, eikä valmiiksi alipainoisen rajalla...

Ginny kirjoitti...

Liityin aika vasta lukijaksesi, ja kyllä mä ainakin jaksan näitä oikein ilomielin lueskella! :)

Niin, ja mäkin vihaan ruokaaturvotustamenkkojaruoantyrkyttäjiäläskiä ääh, ja lista sen kuin jatkuu... Mutta joo, hyvinhän sulla on kuitenkin mennyt, jatka samaan malliin. Koeta kestää sitä anoppia, ajattele vaikka että saatte ainakin kivasti perintöä siltä jossain vaiheessa. :D

MIMMI kirjoitti...

"Ilmankos minusta tuli niin lihava, kun minua on käytetty vuosia biojäteastiana..."

Oi mä niiiin tiedän tuon!:O Mä olin kans kauan se meidän suvun biojäte ja että se ärsytti! Nykyään, kun oon pienempi kuin sillon lihavimmillani, tuota ei tapahdu enää niin paljoa.

Mutta tosiaankin, sulla on mennyt tuo laihduttaminen älyttömän hyvin, joten ihan turhaan itseäs sätit kuules:) Repsahduksia tulee aina, mutta kunhan ne repsahdukset ei veny mikskään viikkoja kestäviks putkiks niin kaikki on hyvin:)

Oot mun thinspo!:I Eli älä ny lannistu siel.

Holly kirjoitti...

Pakko onnitella sua onnistuneen laihdutuksen takia! Jo noi paljon kiloja lähtenyt! Tuntuu, että itse jumitan vain paikoillaan kun taas tuntuu, että sulle tulee melkein joka viikko uus x sivupalkkiin. Olet mulle jonkinlainen "motivoija". :)
Tsemppiä ja jaksamista! <3

pirttis kirjoitti...

Kiitos kaikille kommenteista ♥
Saitte minut huomattavasti paremmalle tuulelle :>